MP3 bestand omzetten naar wav.

Status
Niet open voor verdere reacties.

milou123

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2010
Wie kan mij helpen een mp3 bestand om te zetten naar een wav bestand?
of wie kan mij vertellen wat ik precies moet doen bijv een programma downloaden?
dank je wel!

Download en installeer Format Factory

Klik op "Audio" aan de linkerkant, en ga met het 'pijltje naar beneden' helemaal naar beneden naar Converteren naar WAV
Voeg mappen en/of (.mp3) bestanden toe en druk op OK
Dan in het hoofdvenster op knop Starten drukken om de convertering te laten starten.

Succes,

Tijs.

Hoi Tijs,

als ik op download klik wordt ik al benauwd door alles wat ik zie op dat scherm!
kun je misschien precies uitleggen waar ik op moet klikken? ik loop al vast bij het downloaden!
Thnx

Ga naar deze pagina.
Klik op "Download: FormatFactory herunterladen"
Klik op de knop Download
Sla het bestand (=FFSetup230.exe) op.
Dubbelklik het opgeslagen bestand FFSetup230.exe om het te installeren.

Als er vragen komen tijdens de installatie over AskChecker.exe door je Firewall, weiger die dan toegang tot Internet.
Hetzelfde geldt voor AskCobranding.exe (o.i.d.).
Je krijgt (helaas) een extra toolbar van Ask.com toegevoegd in je webbrowser, zodat het softwarepakket gratis kan blijven.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
sorry tijs, weet je het zeker? ik zie alleen maar gebrabbel in het chinees?? en zie ook geen download ! :(

Kijk nog eens naar mijn vorige posting: Daar staat een link in via Computerbild naar het programma + instructies om het te installeren.

Succes,

Tijs.

Vandaar! de link kwam niet helemaal goed door! ik heb nu het programma voor me!
hoe moet ik nu verder? ik wil nu een bestand uit mijn mappen halen en dat branden op cd.

Had ik al genoemd:

[...]Klik op "Audio" aan de linkerkant, en ga met het 'pijltje naar beneden' helemaal naar beneden naar Converteren naar WAV
Voeg mappen en/of (.mp3) bestanden toe en druk op OK
Dan in het hoofdvenster op knop Starten drukken om de convertering te laten starten.

Succes,

Tijs.

Ik bedoel met het 'pijltje naar beneden' het naar beneden gerichte driehoekje dat 'bladeren' mogelijk maakt. En de map waar de uitvoer wordt opgeslagen staat linksonder (dat kan gewijzigd worden per conversie-opdracht of als algemene optie).

Zie bijlage.

Tijs.format-factory.JPG

Maar..............

Wav bestanden zijn nog geen Audio CD bestanden (cda) zoals TS vraagt

Maar..............

Wav bestanden zijn nog geen Audio CD bestanden (cda) zoals TS vraagt

@mrmusic: Waar zie je dat staan dan? Ik heb de hele discussiedraad doorgenomen, en niets daaromtrent gevonden. Graag een citaat, want ik zie alleen een vraag om .mp3 bestanden om te zetten naar .wav bestanden.

Tijs.

@mrmusic: Waar zie je dat staan dan? Ik heb de hele discussiedraad doorgenomen, en niets daaromtrent gevonden. Graag een citaat, want ik zie alleen een vraag om .mp3 bestanden om te zetten naar .wav bestanden.

Tijs.

Sorry je hebt gelijk, mijn fout.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan