Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m@rio zei:Vorige week de top1000 als data op een 2 dvd's gezet en zijn heel mooi afspeelbaar in een supergoedkoop dvd-spelertje dus dat ze niet afspeelbaar zijn is niet waar.
Ice,
Hoe ga je te werk in Nero?
m@rio zei:Maak eens een data dvd in Nero
ice_914 zei:ik zal eens direkt proberen,ik laat iets weten![]()
hallo,m@rio zei:Ik brand de mp3's als data. Dus data dvd maken kiezen en dan de mp3's selecteren
Tarabass zei:Als je zeker wilt zijn dat het afspeelbaar is, want dit scheelt zoals nu ook blijkt per dvd-speler, dan moet je 'Audio DVD Creator' bijv. gebruiken.. Op die manier werkt het perfect en werkt het overal. Het converteren van de mp3's naar dvd duurt alleen wel vijf uur, maar dan werkt het ook..![]()
crash zei:Ook hier de top nog wat op dvd als data gebrand, het zijn toch mp3's die de dvd speler gewoon afspeelt. Je hoeft echt niets om te zetten/vormen.
crash zei:Ook hier de top nog wat op dvd als data gebrand, het zijn toch mp3's die de dvd speler gewoon afspeelt. Je hoeft echt niets om te zetten/vormen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.