mp3 cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

willempie

Verenigingslid
Lid geworden
9 feb 2001
hallo ik wil een mp3 cd maken voor in de auto nu weet ik wel dat kan met nero.je schrijft ze dan als data weg. maar als ik hem dan in de auto afspeel hoor ik soms een kras geluid er doorheen net of nero hem niet goed heeft gebrand .zijn er nu ook programma,s die er speciaal voor zijn om van mp3 een speciale mp3 cd te maken en welke zijn dat dan?

En als je hem afspeelt in je cd-rom speler, is het dan ook niet goed?

Poekie

nee dan hoor je het ook iets terwijl voor dat het gebrand wordt alles goed klikt als het op de harde schijf staat

Kan een oorzaak zijn van snel willen branden terwijl de pc het niet aankan, probeer eens op 8 speed te branden.

Een goede cdripper is ExactAudioCopy, Cdex enz.

het zijn gewoon gedownloade mp3,s maar ik gooi altijd eerst voor ik ga branden mp3gain er over heen om het geluid gelijk te krijgen.kan dit ook een oorzaak zijn .

Geen idee, ik download bijna geen muziek (en als ik wat wil downloaden zoek ik het vaak in ogg, flac, ape of mpc en geen mp3.)

Maar klinkt niet onlogisch, anders probeer je het gewoon uit op een cd-rw.

MP3gain is hier de oorzaak niet van.
Je kunt het programma trouwens wel missen als je nero hebt want daar krijg je, als je voor branden kiest, ook de mogelijkheid om het geluid gelijk te krijgen.
Net zoals Temptation al zei: je brand te snel, of je hebt er zo eentje gedownload met tik en al.

nee want als ik alle nummers voor het branden beluister is er niks aan de hand dus hoelangzamer je brand des te beter staat het op het schijfje.

Nou, niet beter van kwaliteit op de tikken na dan.
Sommige schijfjes kunnen snelheid 20 aan, anderen weer 8.
Het beste is om het Nero zelf te laten beoordelen.
Dan krijg je later te horen: Deze schijf is gebrand op...
Dan weet je dat voor de volgende keren.
En, wat ook belangrijk is: Zoveel mogelijk uit. Verbinding, programma's, uit. Zorg ook dat je screensaver als je die hebt op zeg maar 80 min. staat.
Sommige mensen kunnen alles uithalen, anderen niet.
Niets is zo balen als tikken op je cd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan