MP3-cd niet alle mappen op autoradio?

Status
Niet open voor verdere reacties.

StijnVL

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2005
Berichten
32
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem met m'n autoradio. Deze kan MP3-cd's afspelen.
Ik heb vroeger, met een vorige pc (weet niet meer welke software), enkele cd's opgenomen met MP3's in verschillende mappen. Wanneer ik dezelfde mappen brand met m'n nieuwe pc (met Windows Media Player of Roxio Creator), wil de autoradio niet meer alle mappen weergeven of afspelen. Hij toont slechts 3 of 4 van de 20 mappen...
Aan de compressie van de bestanden is niets veranderd; het zijn gewoon dezelfde files. 'k Heb ook geprobeerd om op de laagste snelheid te branden, maar dit verandert niets aan 't probleem.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
bedankt!
Stijn.
 
Bevinden alle mappen zich wel in dezelfde map/root of zijn de mappen die je niet te zien krijgt weer submappen van de 4 mappen die je wel te zien krijgt ?

Groeten Marcel
 
Bedankt voor je snelle reactie, Marcel.

Het zijn allemaal mappen op hetzelfde niveau; direct op de schijf ("niveau 1"), zonder gebruik van submappen...
 
Heb je alles in 1 sessie gebrandt en de sessie afgesloten want dat raadt ik wel aan.

Wat is er anders aan die mappen in relatie tot de onzichtbare mappen ?
(Langere mapnamen, vreemde tekens in de mapnaam, meer mp3's in de mappen, etc.)

Groeten Marcel
 
Neen, er is ook niks anders aan die verschillende mappen... het rare is: dezelfde cd's (met andere pc gebrand), met dezelfde mappenstructuur enzo, hebben al gedraaid op deze autoradio...
En alles wordt in één sessie geschreven, én afgesloten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan