mp3 cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

krugar

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 okt 2003
Ik brand met nero muziek cd's.
Maar kan ik ook als ik een mp3 cd maak dat er geen pauze tussen de liedjes komen?
alvast bedankt

Groetjes, krugar

als het goed is kun je als je nero gebruikt bij de options aangeven dat je de 2sec. pauze niet wilt!

wil je een audiocd maken van mp3, of een mp3 cd?
Dit zijn 2 verschillende types namelijk.
Wil je een audiocd maken volg dan de tip hierboven op.

doe je als volgt:

Sleep de bestanden naar je 'te branden audiocd venster' in Nero.

Selecteer dan alle bestanden (CTRL-A) en rechtermuisknop. Eigenschappen kiezen en nu kun je alles wat je wilt aanpassen.

pauzes, crossfaden, ruis verminderen, normaliseren etc.

Suc6

eej

als ik doe wat je zegt het gaat trouwens om een audio mp3 cd werkt het niet en krijg ik die functies niet die jij zegt! dus ik weet niet of dat er nog een andere manier is?

het gaat wel om een mp3-schijf als je het nog niet in de gaten had

dan heb je gen pauze tussen de nummers.

hooguit een fractie van een seconde. Dit heeft meer met je player te maken (winamp, mediaplayer)

Wat wel mogelijk is, is dat er een stilte in de mp3 zelf zit.
Je zult deze eraf moeten 'knippen' met bv Cooledit.

grtz Guido

dat bedoel ik en is dan er nie ergens of het internet een plugin ervoor of zo. of kan het niet wat ik wil?

groetjes,

Met een mp3 schijf heb je wel pauzes tussen de nummers en die wil ik er tussenuit hebben kan dat of nie zodat alle liedjes doorspelen zonder pauze er tussen?

Volgens mij niet mogelijk .Ik heb daarvan nog nooit gehoord .
Of je moet de MP3`s zelf gaan bewerken.
Maar waarom zou ja dat doen als in de meeste spelers die functie er al in zit?
Is het voor een portable mp3 speler ?

voor mijn disc-man en als ik dan een hardstyle of hardcore cd draai en wil hem in mp3 vind ik als er geen pauze tussen zit dus altijd doorspeelt beter klinken dus vandaar

Bij een Hardstyle/hardcore MP3 kunnen bij mij de stiltes niet lang genoeg zijn : :D

ontopic:

Ziet er geen crossfade funtie op je discman. dan zet je deze op 1 sec (of de lengte van de stilte) dan loopt ie al beter door.

grtz Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan