mp3 dood ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter HIM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

HIM

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2009
hallo ik ben danny en heb een vraag over mijn mp3 speler
als ik hem in mijn computer stop gaat er wel een lichtje branden op de mp3 speler maar mijn computer vind hem niet . ook als ik zoek naar nieuwe hardware dan vind hij niks.
ik heb al geprobeerd een driver te instaleren maar dan zegt het progamma dat ik eerst de mp3 speler in de computer moet stoppen ... maar dat zit hij al !

de mp3 speler zelf is een MUVO T100 van CREATIVE

alvast bedankt voor de hulp !

heb je al geprobeerd om je mp3 eerst aan te zetten voordat je em erin steekt?

heb je hem al eens in een andere pc geprobeerd? Als je een XP-pc hebt heb je geen specifieke drivers nodig.

ja heb ik ook geprobeerd . hij gaat dan eerst uit ( aan het lampje te zien ) en dan laad hij zich weer op maar de computer vind nog niks .

ook op een andere pc geprobeerd inderdaad maar ook daar vond hij hem niet . ik heb ook ergens geleze dat als je er een kabeltje tussen doet dat hij hem soms vind maar ook dat hielp niet :S

als je je pc eens in apparaat beheer zet en dan je mp3-spele insteekt wat gebeurt er dan<
nja wat kijg je dan te zien?

Heb je hem niet op lock staan:o

Lock is een schrijfbeveiliging. Ook met lock moet hij hem gewoon herkennen.

Heb je de speler ooit uit de usb poort getrokken tijdens lezen of schijven en/of zonder gebruik te maken van "hardware veilig verwijderen"?

zo ver ik kan zien zit er geen lock op ... maar ja ik heb em er wel is uit getrokke :$ maar nooit als hij bezig was :S

maar bij apparaten beheer stond achter een usb poort een vraag teken .. mischien is dat iets ? maar als ik een andere apparaat in de zelfde usb poort doe doet hij het wel ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan