Mp3 download

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Wie wil mijn nieuwe applicatie proberen 'Mp3 download'?.
Een simpele en handige applicatie om Mp3'tjes te downloaden.
Niet alle opties werken nog zo als het downloaden van meerdere mp3 bestanden tegelijkertijd.
De grote en duur van een mp3 bestand wordt ook nog niet weergegeven maar daar wordt nog aan gewerkt.

screener.png

Klik hier om mp3 download te downloaden(eerst wel even uitpakken)

Laatst bewerkt:
Niet dat het uitmaakt maar ze kommen van profielsites.

Mooi programma!
Kan je ook een YouTube-video-naar-MP3-converter maken (YouTube is toch vaak wat betrouwbaarder dan profielsites).

Perfect! :)

Alleen nog wat puntjes:

Als ik op 'Downloaden' klik en daarna Annuleren kies, komt-ie wel in de Downloadlijst te staan ;)
Misschien kun je zoekacties iets specificeren, bijvoorbeeld op Titel/Arties zoeken.
Wat ook handig is, is dat je het bestand gelijk kunt openen/de bestandslocatie openen. Bijvoorbeeld met een contextmenu voor de downloadlijst. Snap je?

Voor de rest, niets op aan te merken :)

[edit] Oei! Er zit nog wel een grote fout in je downloadfunctie! Ik wilde Queen - Don't stop me now downloaden, en toen kreeg ik een heel ander liedje. :O

Deze: http://www.mediafire.com/?598r9h3eo18fejo om precies te zijn.[/edit]

Laatst bewerkt:
@stefanz, WinAppFactory.com is dus je website!
Leuk!

Downloaden gaat idd goed.Gaat fout met afspelen.Ookal is programma'afgesloten...muziek loopt door en kan dat niet zo 1.2.3 uitzetten.

Daarna ook geen snelkoppeling of dat prog terug tevinden is in je programfiles.Locatiemap moet telkens opnieuw ingesteld worden.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties:thumb:

@WDHBGS, Ik heb al eens een YouTube-video-naar-MP3-converter gemaakt zo als je misschien al op mijn website gezien hebt maar jammer genoeg werkt die niet meer,
maar binnenkort zal er een nieuwe versie uitkomen die natuurlijk wel werkt.
En bedankt dat is idd mijn website:).

@JoZ1, Het is nog niet mogelijk om je download te annuleren dus waar je die optie gevonden hebt? Als de applicatie op mijn website geplaatst word komt er natuurlijk een duidelijkere beschrijving bij waarin ik de zoekactie zal specificeren. Het is trouwens al mogelijk om het bestand direct te openen na het downloaden door op het gedownloade bestand de klikken in de onderste lijst. En even over de fout met het downloaden Zou je misschien even kunnen aangeven wat je pressies heb ingetypt in de zoekbalk want idd queen klinkt heel anders:)

@frankwannet, Lijkt mij vrij onmogelijk dat de muziek blijft door spellen het kan zijn dat je per ongeluk op het al gedownloade bestand die dus op 100% staat geklikt hebt en dat je standaard music player is geopend bijvoorbeeld (windows mediaplayer)

Laatst bewerkt:
wat raar is dat als ik em wil openen zegt hij iets van .NET een error, maar dat deed hij bij zoon andere ooook

Zou je misschien een betere omschrijving van je error kunnen geven
(maar dat deed hij bij zoon andere ooook) wat bedoel je met zoon andere?

@frankwannet, Lijkt mij vrij onmogelijk dat de muziek blijft door spellen het kan zijn dat je per ongeluk op het al gedownloade bestand die dus op 100% staat geklikt hebt en dat je standaard music player is geopend bijvoorbeeld (windows mediaplayer)

Nope ..was nergens te vinden en prog liep vast.Zoals gezegd..downloaden op zich gaat prima.Gebruik van prog loopt nog niet lekker.Basisidee is goed:thumb:

Nope ..was nergens te vinden en prog liep vast.Zoals gezegd..downloaden op zich gaat prima.Gebruik van prog loopt nog niet lekker.Basisidee is goed:thumb:

Ik zou het zo kunnen aanpassen dus dat is verder geen probleem

Bedankt voor jullie reacties:thumb:
@JoZ1, Het is nog niet mogelijk om je download te annuleren dus waar je die optie gevonden hebt?

Dit bedoel ik met annuleren:
KhLzr.gif

Het is trouwens al mogelijk om het bestand direct te openen na het downloaden door op het gedownloade bestand de klikken in de onderste lijst.

OK, maar daar zou je een contextmenu kunnen plaatsen met Openen en Bestandslocatie openen. Dat is altijd makkelijk ;).

En even over de fout met het downloaden Zou je misschien even kunnen aangeven wat je precies heb ingetypt in de zoekbalk want idd queen klinkt heel anders:)

Zie animatie. Dat liedje, waarbij ik op Download klik, bedoel ik. Afspelen werkt wel, trouwens.

Heel erg bedankt voor je duidelijke reactie JoZ1:thumb:

Morgen ga ik er even naar kijken en de nieuwe versie uploaden

Allemaal heel erg bedankt alle bugs zijn als het goed is allemaal verholpen:rolleyes:

Heel goed! Inderdaad alles verholpen :)

Wat je ook nog kunt doen is het form sizable maken.
Zodat je het ook kunt uitrekken als er veel files in de lijst staan.

Dat gaat idd een stuk beter..ff een kleine 20nrs binnengehaald:p

EDIT:wanneer een nummer een titel heeft dan je gebruikt de play knop dan download die het ook direct.Wanneer een nummer niet voorzien is van een titel maar dus alleen artiest bekent dan kan je wel de play functie gebruiken zonder dat die gelijk gaat downen.
Dit omdat ik graag nummers eerst van te voren wil horen voor downen.

Laatst bewerkt:
Beste,

Ik heb uw programma gedownload en ge-unzipped.
Ik wil het openen, maar krijg de melding in een messagebox:
Titel: Mp3 download
Bericht: invalid url

Ik kan het programma dus niet openen.
Zelf gebruik ik Windows 7 32 bit (met Service Pack 1).

Groetjes,
gille

Bij mij met Win7 werkt hij wel (ook 32-bit, maar zonder SP1).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan