mp3 downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter VSSR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

VSSR

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Hoi ik zoek een programma waar ik snel muziek en/of films kan downloaden.
Wel veilig en eventueel tegen betaling.
wie weet hier iets voor.
geen emule limewire enz.
ik wil kunnen downloaden met mijn maximale downloadsnelheid.

alvast bedankt

Als je (legaal) muziek/films wilt downloaden raad ik je de Itunes store aan. Hier kan je tegen betaling zowel muziek als films downloaden, geheel veilig, omdat je van een "gewone" winkel, en niet van een of andere onbekende persoon aan het downloaden bent ;)

Ook via Usenet download je nog steeds legaal films.
Hoe lang dat nog duurt is uiteraard de grote vraag.

Je hebt gelijk, mijn fout. In Nederland is downloaden nog steeds legaal (van welke bron dan ook), zolang je niet uploadt.

Laat ik het zo zeggen: als je wilt dat er een deel van het geld bij de makers van de muziek aankomen, raad ik je itunes aan ;)

Je hebt gelijk, mijn fout. In Nederland is downloaden nog steeds legaal (van welke bron dan ook), zolang je niet uploadt.

Laat ik het zo zeggen: als je wilt dat er een deel van het geld bij de makers van de muziek aankomen, raad ik je itunes aan ;)

oke daar had ik nog niet aan gedacht, is dat niet in mp4 downloaden?
waar kun je dan goed en snel films downloaden?
in ieder geval bedankt.

Volgens mij kan je ook films downloaden via de Itunes store. Weet ik niet zeker, want zelf gebruik ik hem niet ;). Het formaat waarin dat gebeurd weet ik dus ook niet.

Overigens is muziek vaak in mp3. In ieder geval niet in mp4, want dat is een film, en niet een geluidsbestand (tenzij het inclusief een clip is uiteraard).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan