mp3 en d 600

• Onderwerp starter Onderwerp starter sax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Ik heb een geheugenkaart van 1 G volgezet met mp3-tjes. Ik kan er maar 30 achter elkaar afspelen.(= 1 album) Ik wil graag al mijn nummers achter elkaar afspelen. Kan dit ....en hoe moet ik dat doen...........???

Op de Samsung-site kon ik niet zo vlug iets vinden over mp3 afspelen.
Past die geheugenkaart in de Samsung?
Welke ondersteuning voor het maken en afspelen van mp3-bestanden heeft de Samsung?
In de iPod, waar ik iets meer vanaf weet, kun je sorteren op Afspeellijst, Album, Artiest, enz.
Wat biedt de Samsung?

Als je je mp3 speler weer op de computer aansluit kan je dan wel die mp3 zien en afspelen, welk merk is het.

Het betreft de d 600. Ik heb het over een t-flash kaart.
De mp3 speler biedt alleen de mogelijkheid om albums waar maar 30 nummers inpassen afte spelen. Ik kan al mijn nummers in verschillende albums zetten. Moet danm dus wisselen van album om alles te horen. Ik wil graag 1 album met al mij nummers.....als dat kan.!?

Het betreft de Samsung SGH-D600, toch? Waarvan ik je een link naar hun site gaf?
Ik herhaal: wat kan de Samsung? Heb je een Handleiding?
Als de Samsung het niet ondersteunt om grotere albums te maken, dan houdt het op, lijkt me.

Dat is nou net mijn vraag, weet iemand of dat kan : meer nummers in een album. Of een andere manier om toch alles te kunnen afluisteren.

Ik geef het op. Als de Samsung het niet kan, dan kan het niet. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan