Mp3 koffer ding

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Als je vaak op pad gaat om te draaien op feestjes, moet je altijd veel dingen meeslepen. dat moet toch makkelijker kunnen dacht ik. Ik heb dus (wederom) samen met de buurman een pc in een koffer ingebouwd (flightcase eigenlijk), maar tevens een mengpaneel en 5.1 geluidskaart en 15 " tft. Nu nog even afwerken en dan kan hij mee op tournee :) Hier alvast de pagina met foto's. het betreft een PIIII, 2.0 Ghz met 1 Gb intern geheugen, 60 Gb HD een 5.1 geluidskaart en een 5 kanaals mengpaneel. Verder wat ledjes verplaatst en koelfan geplaats. Nu nog helemaal grijs spuiten en netjes afwerken.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/e.bijhouwer/koffer.html

Laatst bewerkt:
Thanx! Enige nadeel is dat het wat aan de gewichtige kant is. Maar toch nog lichter dan alles los. Het enige dat ik op locatie nu hoef te doen is de koffer aansluiten op het stopcontact en op de PA-installatie (die kon ik niet inbouwen :) ). Aan de rechterkant van de tf-ombouw zitten nog usb-poorten om externe media aan te kunnen sluiten.

Hoi !

Keurig, hoor.

Mag ik vragen wat de spec's van de ingebouwde PC zijn ? Ik bedoel: PIII met 2 Gig ???

Enne...hoe gaat het met je temperaturen ?

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
zeer kunstig gedaan....
volgende feestje van helpmij.nl kun je mooi voor de muziek zorgen.:D

Het betreft een Intel Desktop Board D845GRG - motherboard - micro ATX met een Pentium 4 2,0 Ghz processor en 1 Gb DDR SDRAM geheugen. Ik gebruik de videokaart die onboard zit, grafisch gebeurd er namelijk niks spannends als ik VirtualDJ gebruik om de mp3's te draaien. Om de 2 virtuele kanalen van VirtualDJ echt te scheiden gebruik ik een 5.1 externe geluidskaart van Sweex waarbij de linkerspeler over het frontkanaal van de geluidskaart gaat en de rechterspeler gaat over het rearkanaal van de geluidskaart. De monitor is een uitgebouwde 15 inch iiyama. Voor de rest een simpel 5 kanaals mengpaneeltje. Ik moet nog een externe microfoon ingang in de koffer bouwen en het geheel afwerken, vooral rond het tft scherm. De temeratuur van de processor wordt ongeveer 38 a 39 graden.
@ puppie: Goed idee, ik heb muziek vanaf de jaren 50 tot 2008 :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan