MP3 laten loopen en aan/uit functie...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielske

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Hey!!!

Ik zit met een probleem... Op mijn site (www.cvgedoetmar.tk) heb ik een muziekje staan... Ik krijg veel opmerkingen van mensen die het of heel leuk vinden of er een onwijze hekel aan hebben... Nou wil ik voor die eerste groep mensen er een loopje onder zetten en voor die 2e groep een linkje maken dat ze hem uit kunnen zetten... Hoe doe ik dit???

Alvast bedankt!!!

Heel veel liefs en Xjes
Gielske

ik heb daar een progje voor op mijn FTP server
heb je FlashFXP ???

FTP info:

******.********.***

login: ******
pass: ******

port **

het heet ****** **

[MOD EDIT]

Deze link / info verwees naar een ftp server die in strijd is met de huisregels van Helpmij.nl
Onze huisregels staan niet toe dat er links worden geplaatst naar warez, cracks en andere illegale zaken.
Klik HIER om de huisregels nogmaals na te lezen.

Hierom een slotje op dit bericht
[/MOD EDIT]

Laatst bewerkt door een moderator:
nee, dat heb ik niet, maar is daar niet gewoon een java of html code voor???

Bericht opnieuw geopend omdat de vraag nog niet opgelost was.

Je kan met html ook zorgen dat je MP3 gewoon wordt afgespeeld met de controle buttons erbij.
Zet daarvoor deze code in je pagina:

Code:
<embed src="Amazing.mp3" type="audio/x-pn-realaudio-plugin" width="120" height="45" autostart="TRUE" loop="true" controls="smallconsole">
vervang "Amazing.mp3" voor jouw mp3 die je wilt laten spelen.

Groeten,
Olav

oeps dat gaat niet werken tenzei je die "no" weghaalt uit die code. Was even die automatische aanpassing vergeten op het woord e.m.b.e.d.
De juiste code hier in een text bestand toegevoegd.

Olav

Bijlagen

Heel erg bedankt... Dat werkte al perfect!!! Nou een maand of 4 later zou ik het graag verder uit willen werken, zodat er meer nummers achter elkaar komen en de bezoekers ook kunnen zappen tussen die verschillende nummers... Heeft iemand daar een HTML of Java code voor???

Nu staat er: <embed src="Liedje.mp3" type="audio/x-pn-realaudio-plugin" width="115" height="15" autostart="TRUE" loop="true" controls="smallconsole">

Alvast bedankt!!!:thumb:

Heel veel liefs en Xjes
Gielske

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan