.MP3 naar youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Hallo helpmijers,

Ik heb heel veel muziek en zou dat graag op youtube willen zetten ik heb gehoord dat je geen audiofiles op youtube kunt zetten en nu is dus mijn vraag:
Naar welk bestandtype moet ik de .mp3 omzetten en hoe kan ik dat makkelijk doen? (er een plaatje bijvoegen en er een video van maken)

MVG calvin

Ik kan er wel gewoon mp3 opzetten hoor?
Alleen soms heb je problemen met auteurs rechten!

Als je Windows XP gebruikt, dan kies je Start > Alle Programma's > Windows Movie Maker, Als die niet bestaat, doe dan Start > Alle Programma's > Bureau-Accessoires > Windows Movie Maker.

Gebruik je Windows Vista, dan kies je het menu Start, en dan type je de zoekopdracht Windows Movie Maker, druk dan op Enter, of op Windows Movie Maker.

Gebruik je Windows 7, check dan eerst of Windows Live Essentials is geïnstalleerd. Is dat niet het geval, ga dan naar http://g.live.com/1rewlive4-web/nl/wlsetup-web.exe.

Als je dat hebt geïnstalleerd hebt, ga dan naar het menu Start, type dan in het zoekvak Windows Live Movie Maker, en druk dan op Windows Live Movie Maker.

Het is dan handig om het bestand op te slaan als een .AVI bestand.

Groetjes, WDHBGS

bedankt het is gelukt!
trouwens even tussendoor heeft iemand het wel eens meegemaakt dat zij boetes kregen voor het uploaden van muziek naar youtube?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan