Mp3 op FP2000 site zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Is het mogelijk om een MP3 bestand dat op onze Pc staat in een FP2000 pag. te zetten zodat men deze kan kopieëren vanaf onze Website ?
Wat moet ik dan juist doen in FP 2000 ?
Thanks all

Het bestand inpakken (zip) dan in de site dit neerzetten in de body;

<p><a href="bestandnaam.zip">Bestandnaam</a></p>

dan de pagina en het zipbestand samen in dezelfde map uploaden.

Als iemand er op klikt kun je het vanzelf downloaden.

Succes

Hallo,
Zelf heb ik een zeer oude versie van Frontpage, maar bij mij werkt het zo:

- Klik op 'Hyperlink maken'
- Vul achter 'URL' de plaats van het mp3tje in bijv. mp3/muziek.mp3
- Klik op 'OK' en klaar is Kees. (Ik bedoel Happyhippie.)

Als ik de mp3's wil uploaden in de directory krijg ik bij alle de mededeling "Dit document bevat geen bestanden" ? ? hoewel ze allemaal wel spelen als ik ze gewoon open vanaf de Pc
Daarvoo heb ik al eens een MPEG movie op de site gezet en ge-upload en dat was geen probleem ??
Nog iemand enig idee
Greetz

Je kunt misschien je MP3tjes naar een andere (gratis) server uploaden. En dan daar naartoe linken. Is dat misschien een idee?

Als je de mp3 gewoon in een map zet en dan inpakt, daarna upload, moet het toch lukken, kijk op mijn site, links heet mp3, die doet het prima.
www.solveg.nl

Nu heb ik geprobeerd om een videofilmpje op m'n Site te zetten via FP2000 en dat lukt evenmin als de Mp3's.
Is een Mpeg bestand en FP zegt dat ie dat niet herkend en niet kan openen,Mpeg is toch niks speciaals,net als JPEG.....Het lukt gewoon niet !
k'snap er niets meer van helaas,toen mijn Pc nog op Win Me stond heb ik ooit es een Mpeg geplaatst en dat lukte zonder probleem en staat er nu nog op,sinds XP Pro SP2 lijkt dat niet meer te lukken of kan dat niet,verder werkt FP2000 perfect en ik heb nog genoeg space by Lycos,dus.....
Ik mag linken,hyperlinken,invoegen of wat ik wil maar steeds zegt ie dat FP2000 dat niet ondersteunt ???

Thanks bij voorbaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan