mp3 s niet leesbaar op xbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcos

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
als ik een cd met mp3 in em xbox stop doet hij alsof de cd leeg is terwijl er genoeg nummers op staan en me xbox is omgebouwd dus hij zou het moeten doen wat doe ik fout of wat moet er anders

Opties:

1) Verkeerd ongebouwd
2) Verkeerde bitrate van Mp3's
3) Volledig brakke MP3's
4) Je bent opgelicht

Als je je X-doos hebt omgebouwd kun je er wel software opzetten om mp3's af te spellen is de x-doos niet omgebouwd dan is er helaas geen mogelijkheid om mp3's te spellen op dat brol ding.

Geplaatst door Dolfhin
Als je je X-doos hebt omgebouwd kun je er wel software opzetten om mp3's af te spellen is de x-doos niet omgebouwd dan is er helaas geen mogelijkheid om mp3's te spellen op dat brol ding.

X-doos haha die is goed :D

Als j jouw xbox (x-doos) om heb gebouwd dan kan hij wel mp3's lezen maar hij kan nog steeds geen cd-r lezen dus je meot de mp3's op cd-rw, dvd-r of dvd-rw zetten.....

XBMC (xbox media center) of XBMP (xbox media player) zijn beide mediaplayers voor je XBOX, zijn te verkrijgen bij #xbins op Efnet.

Voor de grapjas :confused: :p die zegt dat CD((r)w)s niet leesbaar zijn in een xbox zal ik je het volgende vertellen:
Dit is compleet afhankelijk van het model XBOX, hier zijn inmiddels al verschillende van de op de markt.

Code:
At this moment there are 7 main versions of Xbox.
The xbox v1.0 , v1.1, v1.2, v1.3, v1.4, v1.5 and v1.6.

It's possible to have an idea of the version you have based on the serial# ... but these checks are not (yet) 100% accurate.
If you want to really know what version you have you will have to open your xbox. If you want to put a modchip or flash TSOP in your xbox later you will have to open it anyway.

Hoe ga je nu achter het model van je XBOX komen ?

XBOX openen: http://www.xbox-scene.com/versions_1.php
Serienummer: http://www.xbox-scene.com/versions_0.php

Veel suc6 met je XBOX ;) :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan