mp3 software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een programma waar ik mijn mp3 muziek op een geluids sterkte kan krijgen en eventueel om audio cd,s te rippen maar mp3.

Alvast bedankt.

ik heb de mp3 gain gedownload en geinstalleerd en gebruit maar hoor geen enkel verschil ervan doe ik dan iets fout

heb het gelezen en begrepen alleen ik hoor steeds geen vershil en kan ze in mijn eigen muziek map niet meer agfspelen staat achte de punt .tmp

al je mp3's zouden nu hetzelfde volume moeten hebben.
staat achter al je mp3's nu .tmp?
en als je dat .tmp eens gewoon weghaalt, spelen ze dan wel af?

heb ik ook geprobeerd dan kan ik hem nog steeds niet afspelen maar ik ga eens op internet kijken of ik wat tegen kom.

maar toch bedankt voor de hulp en moeite

Ik denk dat je hebt ingesteld dat er tijdelijke bestanden worden gemaakt.
Kijk even bij "Opties" > Geavanceerd.
Kijk even naar het plaatje of je alles hebt aan- en uitgevinkt hebt zoals op het plaatje.

44ud553.jpg

Gestabiliseerd

Ik heb dus een serie mp3 muziek vanuit een map gestabiliseerd, wil dat nu zeggen dat de muziek die in die map zit gestabiliseerd is, of moet ik het resultaat nog ergens naartoe wegschrijven, een map of een cd ?

Ik heb dus een serie mp3 muziek vanuit een map gestabiliseerd, wil dat nu zeggen dat de muziek die in die map zit gestabiliseerd is, of moet ik het resultaat nog ergens naartoe wegschrijven, een map of een cd ?
Zou je zo vriendelijk willen zijn om je eigen vraag te openen. In iemand anders zijn vraag een vraag stellen is niet netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan