Mp3 speler probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Hallo, Ik heb al een tijd zo'n kleine mp3 speler. Die kun je dan aansluiten op je pc en dan liedjes kopieren plakken. Maar sinds kort loopt de pc vast na ong 30 sec. als ik de mp3 speler in de usb poort doe. Ik kan helemaal niks doen. Als ik dan de mp3 speler er weer uithaal geeft ie de melding dat explorer exe moet worden afgesloten. Ik wou nog proberen om de mp3 spele te verwijderen in de hardware lijst. Maar net als ik in die lijst ben loopt de pc vast. Kun je zo'n mp3 speler ook nog op een andere manei van je syteem verwijderen of kan dat niet.

Als je het doet via de de-installatie software optie van de mp3-speler zelf? Probeer dat eens.

Als het goed is, zit deze optie in je Windows Start / Programma's lijst. Daar zitten de meeste programma's met een 'de-installatie' optie. Mocht je hem daar niet vinden, dan kan je in je program files map kijken. Daar moet het in te vinden zijn.

Welke MP3-speler heb je eigenlijk? Ik heb zelf een MPIO spelertje. Ben ik heel tevreden mee :D.

Succes ;)

Laatst bewerkt:
.
Als het goed is, zit deze optie in je Windows Start / Programma's lijst. Daar zitten de meeste programma's met een 'de-installatie' optie. Mocht je hem daar niet vinden, dan kan je in je program files map kijken. Daar moet het in te vinden zijn.
Ik heb geen software voor mijn mp3 speler geinstalleerd.

Welke MP3-speler heb je eigenlijk? Ik heb zelf een MPIO spelertje. Ben ik heel tevreden mee
In de hardware lijst zag ik een keer SigmaTel

In het begin werkte hij wel goed, maar na wat geklooi met drivers kan ik de mp3 speler gewoon niet meer bereiken, als ik een menu opendoe met een verwijzing ofzo naar de mp3speler loopt de pc helemaal vast. Ik heb dit probleem merkte ik gister ook bij mijn digitale camera (die deed het eerst ook goed). Dus het ligt denk ik aan mijn pc

Ik heb dit ook maar mel eens even welk besturingssysteem je hebt want bij Win 98 en ME zijn er soms problemen met usb opslagmedia. bij windows 2000 en XP is dat dan een tijdelijk opslagmedium en dan zijn er geen problmen meer en dan komt er rechts vanonder een pictogram waardoor je mp3 speler kunt ontkoppelen ik heb ook een mp3 speler en komt ook iets op van sigma tel

Ik gebruik windows xp, en dat klopt idd van die veilig verwijderen knop, ik gebruikte die knop ook altijd, maar na een beetje geklooi met wat andere drivers, loopt de pc vast als ik die knop gebruik. Het maakt niet uit wat. Je kunt blijven werken totdat je een menu of wat dan ook opent met een verwijzing naar de mp3speler loopt de pc vast en krijg je foutmeldingen van o.a. Explorer exe.

verwijder alle drivers die maar met je mp 3 kunnen te maken hebben en installeer deze dan opnieuw zodat er geen fouten in kunnen staan en update je windows miss eens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan