Mp3 speler/Usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

thobe76

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2006
hallo,

Ik heb een jaar geleden een mp3 speler gekocht bij de blokker. Ik gebruikte hem eigelijk altijd als Usb stick op mijn pc met Windows XP. Hier had ik geen drivers voor nodig.
Maar als ik hem in een Windows 98 (SE) computer doe, vraagt hij om drivers, die er niet zijn. Want volgens de handleiding moet hij het doen op Windows 98 SE zonder drivers. Weet iemand die weet wat ik moet doen, en of er universele drivers hier voor zijn.

Voor Windows 98 heb je (volgens mij) altijd een driver nodig om de USB-stick te gebruiken. Weet je 100% zeker dat er geen driver bij je MP3-speler zat? Wat is het merk/type van je MP3-speler?

Bij USb-stick krijg je altijdt een CD/DVD bij voor windows 98..

Zelf ik ik ook mp3 speler (512mb) bij de blokker vandaan
En er zit inderdaad een cd met drivers bij

Ik weet zeker voor 100% dat er geen drivers bij zaten. Ind ehandleiding staat letterlijk: "Is plug and play op Win 98SE,Me,2000 en XP, mac en linux

Dus zal hij het toch moeten doen zonder drivers. Bij een vriend op WIN ME doet hij wel. Daarnaast kan ik geen drivers vinden als ik op de merknaam zoek op internet.(xiron'

Merk op het doosje : Xiron
Type PMM890-12B

Dit is 256 mb, ik heb vele links naar phillar gekregen maar deze site doet het gewoon niet. Er moet toch wel iemand zijn die deze drivers op zijn pc heeft staan.

Tja er zijn wel meer problemen met die MP3-speler. Xiron is het handelsmerk van Blokker. De dealer is MPMAN, maar ik zie jouw type er niet bij staan. Tja, misschien had je wat aan deze site:
http://www.phillar.org/layout/index.php?option=com_remository&Itemid=85&func=selectfolder&filecatid=9
Maar die is momenteel onder contructie. :confused:
Ik weet het zo even ook niet. Misschien kun je e-mailen naar helpdesk@phillar.org. Of anders wachten tot de site van Phillar klaar is.
Of is er nog iemand anders die het wel weet?

Een tijdje geleden heb ik een 128 mb versie van deze speler gekocht bij de Blokker, hier zat ook een cd-tje bij.
Ik zal even kijken voor of ik die nog kan vinden en of ik deze kan inpakken of iets dergelijks.
Als je mij even een mailtje geeft dan kun je de driver wel even van mijn ftp halen.
Je moet er toch echt een driver voor hebben voor Win 98 dacht ik. :)

van de helpdesk heb ik driver gekregen, ga morgen testen of hij het doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan