MP3 Speler van mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo wie weet of het geld kost als je een mp3 speler op je mobiel hebt en je wilt een liedje er op zetten op je mp3 speler op je mobiel.. Kost dat geld?

Voor zover ik weet kost dat geen geld. Je zet het immers van je pc over of van iemand anders zijn/haar mobiel.(bluetooth/infrarood)

sommige mobieltjes accepteren geen mp3 die overgezet zijn. Je hebt vodafone gsm's waarop je alleen mp3 kan zetten die van vodafone live zijn gedownload

giotastic zei:
Je hebt vodafone gsm's waarop je alleen mp3 kan zetten die van vodafone live zijn gedownload
Dat is nieuw voor me, ik heb al jaren Vodafone en nu drie tal mobieltjes gehad die MP3's kunnen afspelen. Ik kan ze gewoon bij iemand weghalen of via de pc erop zetten, deze spelen gewoon af.

giotastic zei:
sommige mobieltjes accepteren geen mp3 die overgezet zijn. Je hebt vodafone gsm's waarop je alleen mp3 kan zetten die van vodafone live zijn gedownload

Voor mij is dit dan totaal nieuw....
Ik heb al vaker mp3's met bluetooth naar me vorige en huidige foon gestuurd, zonder problemen..... Desalniettemin prefereer ik alsnog een echte mp3 speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan