mp3 speler voor nokia 6600

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamborghini

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
hoi,

iemand een idee waar ik een mp3 speler kan downloaden voor mijn telefoon?

alvast bedankt!:thumb:

niemand een idee??

ik heb nu ook problemen met de geheugen kaart,

als ik foto's maak en die laat opslaan op de kaart en daarna wil bekijken via galerij zegt hij dat de map leeg is:8-0:

als ik de kaart in een ander toestel doe kan ik de foto's ook niet bekijken de foto's zitten wel op de kaart want als ik de bestanden via IR poort naar mijn laptop zend heb ik gewoon alle foto's:8-0:

ik heb gebelt naar t-mobile (half uur aan de telefoon geweest) zeggen ze dat de kaart niet in de garantie valt:mad:

weet iemand waar dit aan ligt en hoe ik dit oplos

je fotos worden niet opgeslagen op je SIM-KAART hoor maar dat zit ergen in het geheugen je de telefoon zelf.

nee je kan kiezen waar je ze op wil laten slaan als ik kies voor geheugen kaart dan slaat hij ze daar ook wel op maar ik kan ze niet met een telefoon bekijken zowel met mijne en met een andere niet als ik hem in een kaartlezer van een computer doe kan ik hem wel uitlezen :confused: en ondertussen valt het niet onder de garantie...:mad:

toch maar eens boos bellen naar nokia denk ik..

maar eerst maar eens mijn auto weer in orde maken...

heeft er nog steeds niemand een idee waar ik een mp3 speler voor mijn telefoon kan vinden/downloaden??:confused:

ehh lees de titel eens...

de nokia 6600 dus

deze dus:

nokia-6600_large.jpg

Kijk op het forum bij nokia daar bij downloads kan je een mp 3 speler downloaden

hartelijk bedankt ga gelijk kijken!!!:D

trouwens probleem met de geheugen kaart is al opgelost ik heb een geheugenkaart lezer gekocht en hem daar ingedaan en kon alle foto's zien

dus heb de kaart effe geformateert in FAT en toen kon ik hem weer gewoon gebruiken in mijn foon!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan