Mp3 speler wordt niet erkent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat andere randapparatuur het op je usb poorten wel doen? Anders is het een optie om je kast open te schroeven, evt losse usb kaarten te verwijderen, pc opstarten, laten uitrazen, afsluiten, kaart terug stoppen en weer opstarten. Daarna nog een keer je mp3 erin en kijken wat er gebeurt. Je usb kaart bij voorkeur in een ander pci-slot.

Ps,

Wanneer je alleen een onboard usb hebt kun je via apparaatbeheer je installatie ongedaan maken, daarna je pc herstarten.

Laatst bewerkt:
jefvanoevelen zei:
Heb ik ook al geprobeert om van wincd opnieuw te laten zoeken, maar pc geeft antwoord nieuwere software op pc aangetroffen.

Met de mp3 speler is niets aan de hand, bij de buren doet hij het wel, en de mp3 speler van de buren doet het ook NIET op mijn pc. Dus er is iets mis met mijn pc, maar wat!!!!

Wat is er mis: je usb poort?

Andere apperaten doen het wel op de usb aansluiting, zoals muis, pda, dvd-brander, memory stick, printer enz.

Trek een alle apparaten uit behalve muis en toetsenbord en steek je mp3 alleen in en kijk wat er dan gebeurd?

De speler is ok daar is niets mis mee speelt als een tierelier, alleen geeft hij een foutmelding als ik hem op mijn pc aansluit bij de buurman doet hij het perfect heb daar ook de muziek opgezet.

Ook heb ik alle apparaten los gekoppeld gehad, met gedacht dat speler in conflict kwam, niks helpt.

Welke xp heeft je buurman en gijzelf? home of pro?
Moet ge bij de buurman een driver installeren of niet?
Heb je de driver van winxp van die mp3 (wat je normaal niet nodig hebt)?

De buurman en ik hebben beide xp home editie. Er moeten geen drivers geinstalleert worden, was bij de buurman ook niet het geval. Dit staat ook in de omschrijving, je moet alleen drivers installeren voor win 98.

Doe eens een reset van je pc en probeer dan nog eens.
Installeer anders ook eens regclean om je register te zuiveren.

Doe maar een reset.

welke antivirus prog en firewall heb je? Zet deze eens even uit.

Ik heb Norton securyti en heb daar ook alles al van uit geschakeld gehad.
Ik vermoed dat ik, wil het lukken, format moet gaan doen, is wel het laatste natuurlijk want alles doet het voor de rest prima.

Is er niets te vinden op een evt site van de leverancier/fabrikant?

Ik vind een format nogal rigoreus........

Ik doe alle dagen windows updates, maar helaas..
Om format te doen vind ik ook niet echt alles, en om telkens de buren lastig vallen om even andere muziek op te zetten is ook zo wat he...
Ik hoop op nog een goede tip.

Hier vind je Everest. Hiermee kun je je pc doorlichten. Prik je mp3 speler inje poort en zet Everest aan t werk. Een andere tool hiervoor is Sisoft Sandra. Wellicht brengt dit iets naar boven.......

Everest heb ik gedaan dit leverde niets op, Sandra ben ik vergeten, probeer ik vanavond.

Probeer de aangesloten stick eens een andere driveletter te geven;

Verwijder eerst alle usb-randapparatuur, cardreaders ed.

Deze computer>rechter muisknop>beheren>schijfbeheer.
Hier zie je een overzicht van alle aangesloten opslagapparaten. Klik, als hij wordt weergegeven, met rechts op je mp3speler en kies voor [stationsletter of pad wijzigen], klik nogmaals op [wijzigen] en kies indien mogelijk voor [F] of de eerste die wordt aangegeven.
Dan de hele boel [ok]-en en terug naar verkenner om te zien of hij nu wordt weergegeven.

Zo niet? Probeer dan een andere letter, voor mij part [Z].

Kijk of dit het gewenste resultaat heeft.......................

Ik heb ook een Proline MP3 speler, maar geen driver.
Kan iemand die mailen?
Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan