MP3 stick probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

the dj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Hallo

vandaag een mp3 stick gekocht
nu heb ik het probleem hij ziet hem helemaal niet
heb 2 poorten, en allebij nop...foto camera geen probleem
maar de mp3 ziet hem niet, ook geprobeerd een ander..nop
draai onder xp..wie kan me verder helpen...want ben terug gegaan naar
de winkel, en als je hem daar in een pc duw, dan doe hij het wel

alvast bedank voor je reaktie

ps, een oude mp3 speler die ik heb doe het ook ineens niet meer

Is het een plug and play mp3 stickie? of moet je nog installeren.
Waarschijnlijk zit er een cd bij en moet je gewoon het programma installeren dat bij je mp3 stickie hoort.
Greetz Thooms.

Is het een plug and play mp3 stickie? of moet je nog installeren.
Waarschijnlijk zit er een cd bij en moet je gewoon het programma installeren dat bij je mp3 stickie hoort.
Greetz Thooms.

heb ik gedaan, doe hij het nog niet
zonet bij een vriend geweest, daar deed hij het ook niet:(
andere pc met usb 2...in prikken en hij zag hem gelijk:o

Is dat misschien je probleem... usb 1.0 en 2.0
Ik zou er zo niet 1,2,3 een oplissing voor kunnen geven.

herkenning

HERKENNING USB STICK DOOR PC(of niet herkenning) Het komt vaker voor dat een pc de hardware niet herkent.In apparaatbeheer wordt de stick wel vaak herkent. Het niet herkennen kan verschillende oorzaken hebben. Probeer de stick op een andere usb-ingang,of op een usb-ingang achter op de pc. Een eventuele verlengkabel van de stick kan ook voor deze problemen zorgen. Maar meestal heeft het te maken met de stroomvoorziening van de USB-poort(ingang).De pc kan n.l. maar beperkte stroom leveren aan externe apparaten,dat veroorzaakt dan problemen met het uitlezen,in dit geval van de stick. Eigenlijk is er hiervoor maar een goefde oplossing en dat is de volgende: Schaf een extra USB-2 hub(een soort verdeelstekker) aan.Deze is voor een paar tientjes te koop in de computerwinkel o pde hoek van de straat.Let bij de aankoop er wel o pdat de hub een eigen stroomvoorziening heeft want anders heeft Uw pc er nog een stroomverbruiker bij en dan wordt het probleem nog niet opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan