mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
ik heb mp3 gedownload via Kazaa en het op de hd gezet. daarna gebrand met nero. het lukt mij niet om deze cd te beluisteren via mijn gewone cd speler van mijn geluidsinstallatie. Ik heb de data base doorgespit maar vind geen reden of oplossing. wie helpt mij met eenvoudig e uitleg wat te doen om wel gebrande cd's van mp3 formaat af te spelen? groetjes


senior
 
Geplaatst door senior
ik heb mp3 gedownload via Kazaa en het op de hd gezet. daarna gebrand met nero. het lukt mij niet om deze cd te beluisteren via mijn gewone cd speler van mijn geluidsinstallatie. Ik heb de data base doorgespit maar vind geen reden of oplossing. wie helpt mij met eenvoudig e uitleg wat te doen om wel gebrande cd's van mp3 formaat af te spelen? groetjes


senior

je had hem moeten branden als audio cd
 
dat begrijp ik dus wel en dat is dus niet het probleem.


senior
 
Geplaatst door senior
dat begrijp ik dus wel en dat is dus niet het probleem.


senior

oo, dus wel gebrand als audiocd-rom? heum, dat is trouwens wel vaker bij nero...

ernestomisha
 
Trouwens wel vaker bij Nero? Ik heb daar nooit last van gehad.
Maar je zou Easy CD Creator eens kunnen proberen (niet beide op je systeem laten staan als je geen blauwe schermen wilt!)

Heb je de CD gesloten na hem gebrandt te hebben?
 
Misschien ligt het aan de CD-speler (sommige spelers kunnen geen CD-R's lezen).
 
goedemorgen.

ik weet niet of ik het goed begrepen heb , maar een gewone cdspeler van een geluidsinstallatie speelt geen mp3 af(mijnes tenminste ook niet), je moet de mp3 eerst omzetten naar ik dacht een wavebestand, daarna afspelen in een gewone cd-speler.

groetjes
 
Geplaatst door hhjj
goedemorgen.

ik weet niet of ik het goed begrepen heb , maar een gewone cdspeler van een geluidsinstallatie speelt geen mp3 af(mijnes tenminste ook niet), je moet de mp3 eerst omzetten naar ik dacht een wavebestand, daarna afspelen in een gewone cd-speler.

groetjes

Nee :).
Op het moment dat jij in ECC of in Nero kiest voor "audio-cd" zullen die programma's vanzelf het stereowerkend maken.
 
bedankt voor jullie reakties. ik kreeg de foutmelding dat de file manager niet aanwezig was en ik nero opnieuw moest installeren. Via de hd heb ik ze gebrand en Ze staan nu op de cd en op mijn installatie werkt het prima. Ik hoop dat het ook werkt op een wat oudere installatie van mijn dochter, want daar was het voor bedoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan