MP3ext34b23, maar dan voor Windows XP gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Waarom zo'n vage naam voor een programma :8-0:

Wat is het voor programma? al die sites zijn grieks of eoa taal :eek:
Als je ff goed tussen die 9 hits had gelezen, dan kwam je dit tegen.
MP3 Info-Extension 3.4b23

Het is een programmatje dat info over je MP3 geeft.:)
Ik gebruik het zelf ook.;)

@Mirandaonline,
Werkt het programaatje bij jou niet dan?
Ik heb zelf versie 34b21, die werkt bij mij op Win2000, maar ook op WinXP.

Precies, werkt prima met XP. Anders zou ik je die link niet hebben gegeven Mirandaonline.

Het werkt prima, maar het verwijderen lukt mij niet.

Iemand gaf mij een tip dat het om een Windows 98 programma zou gaan dus vandaar eigenlijk mijn vraag.

Wil je MP3ext verwijderen? Wil je die mooie MP3-icoontjes niet meer?
Dat staat gewoon onder software als MP3 info ext. etc met 0,42mb
Ook onder programma's staat het normaal.

Wat geeft je precies problemen?

Overigens is het progr. geschikt voor 95/98/NT en 2000 maar het werkt misschien wel door die NT of 2000 prima met Windows XP.

Laatst bewerkt:
Wat mij betreft mag het blijven staan, maar de computer waar ik nu op zit is niet van mij.

En in Software zie je MP3ext niet staan?

Trouwens diegene die MP3ext kwijt wil beseft dan wel dat ook die goeie tags verdwijnen?
Wat ik niet begrijp..........eerst vraag je: MP3ext34b23 maar dan voor XP. Hetgeen die persoon heeft werkt, en dat kan ik getuigen, goed met XP. Toch moet het weg :8-0:

Laatst bewerkt:
Tja, ik laat wel eens een voorbeeld zien, maar iemand anders kan daar een heel andere meening over hebben.

De één houd niet van spruitjes terwijl de ander er gek op is.

Dat zegt niets over het functioneren van een programma.
Je kunt beter aan een boer vragen wat hij van de spruitjes vind. Dan zegt hij: Ze groeien goed of ze groeien slecht. Dat is meer functioneren.
Als je het over smaak hebt dan heb je het over de uitvoering van MP3ext qua menu en dergelijke.

Je kunt geen appels met peren vergelijken :)

Nee, ok, maar ben het met je eens dat het een prima programma is die veel duidelijkheid geeft.

Eerder kwaliteit! Het is jammer dat de maker er niet verder meegaat. Je blijft nu met Lame 392 zitten.
(393 schijnt niet zo goed te zijn)
Succes er mee in ieder geval.

LOL, goeie avond, ja ik heb ze door elkaar gehaald.
Enfin. Ik vind het ideaal dat je direct aan een mp3 ziet wat voor een vlees je in de kuipt hebt. Veel duidelijkerer dan windows het aangeeft. De tags zijn handig. Maar smaken verschillen.
Functioneren doet het echter goed. Dus...... :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan