MP3Player niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

area51

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2012
In welke usb-poort ik mijn mp3player ook steek , ik hoor het geluid van Windows 7 dat iets aangesloten is , maar daar stopt het.Heel even zie ik een flits van iets dat aangesloten wordt , maar dat is snel weer weg.In computerbeheer zie ik het wel staan als USB-apparaat voor massaopslag.

Ik heb het net aangesloten op een andere pc met Windows 7 , daar is een verwisselbare schijf te zien maar deze is licht grijs gekleurd en niet toegankelijk....

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ben even zo vrij geweest om je twee bericht samen te voegen aangezien je ook een bericht kan aanpassen .Succes met je vraag:thumb:

Moi, Voor sommige, ook veel verkochte, MP3 spelers is het nodig om de originele USB kabel te gebruiken. Dat probleem lijkt op wat u hier beschrijft.

Dat doe ik.Ik heb ook een andere kabel gebruikt , zelfde resultaat.

De MP3 speler is misschien niet geschikt voor Windows 7.
Daarvoor zou je in de handleiding moeten kijken.
Via de site van de fabrikant kan je vaak drivers downloaden en ook wel eens firmware. Daar staat meestal bij welke problemen of beperkingen daarmee worden opgelost.
Het is trouwens niet altijd zo dat je een MP3 speler vanuit Windows Verkenner kan benaderen. De formattering zou wel eens alleen gelezen kunnen worden door het meegeleverde hulpprogramma.

Wat blijkt ?Het ding heeft geen intern geheugen , met sdcard werkt ie.Case closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan