Mp3speler wordt niet meer herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

BrendaZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2007
Berichten
0
Ik heb een Philips PSA615/00 6gb &sinds kort kan ik er geen muziek meer op-/bijzetten.. &ik word daar GEK van >.<

Als ik hem aansluit komt er "MTP Media Player" in beeld en kan ik kiezen welke actie hij steeds moet uitvoeren als ik 'm aansluit. Als ik dan voor "synchroniseren" kies, zegt Windows Media Player dat hij geen apparaat kan vinden.
Bij deze mp3speler hoort ook een programma "Philips Apparaatbeheer" en die kan ook geen apparaat meer vinden..


Kunnen jullie mij helpen met hoe ik dit kan oplossen?
 
Bij het begin beginnen: is de batterij nog voldoende geladen? Heb je hem al eens aangesloten op een andere USB-poort?
 
Ja, hij is helemaal vol &ik heb al mijn usbpoorten al 'ns geprobeerd..
Ik heb ook al 'ns gezocht op allerlei forums &die dingetjes die je moet afvinken bij je usbpoorten heb ik ook al gedaan ;)
 
Als de speler in de USB-poort zat, heb je toen gekeken in WMP11, Extra, Opties, Apparaten, of de speler wordt vermeld in het venster met apparaten? Toen ook op Eigenschappen en Geavanceerd geklikt op zoek naar een foutmelding? Als laatste redmiddel kun je zo'n mp3-speler vaak resetten (terug naar fabrieksinstellingen), je bent dan wel alle muziek kwijt. Heb je dat nagekeken in de beschrijving van je speler?
 
ik heb WMP10 &ik heb 'm al een paar keer gereset..
Eigenschappen enzovoorts kan ik niet opvragen, omdat WMP en Deze Computer geen apparaat kunnen vinden..
 
Kun je de speler eens aansluiten op een andere PC? Als hij daar ook niet herkend wordt, zou de speler zélf defect kunnen zijn.
 
Oke, zal ik proberen.. :(

&bedankt voor je hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan