Mp3tag probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene1979

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Hallo Allemaal,

Ik gebruik nu ruim 3 maanden Mp3tag om al mijn muziek goed te zetten zoals title en artiesten.
Ik heb zo 12 duizend nummers handmatig gedaan nu kom ik er per stom toeval achter dat het ook automatischi kan gaan.
Nu heb ik een vraag ik bij bestandsnaam een twee nullen er tussen in staan.
Weet iemand misschien hoe ik dat kan veranderd ik weet dat het handmatig kan maar is er een manier om dat ook automatischi te veranderd.
Dat komt er tussen ons te staan op het moment dat ik tag en bestandsnaam autimatischi laat veranderen.

Ik heb er een screenshot bijgevoegd zodat het duidelijker is wat ik precies bedoel.

Groetjes Rene

Bijlagen

• mp3tag.jpg
    mp3tag.jpg
    96,3 KB · Weergaven: 43
Dat kan met een file-renamer. Hier is er een waar ik zelf goede ervaringen mee heb.

Je kunt voor jouw probleem bijv aangeven dat je alles wilt wegpoetsen tussen - en - . Het is een kwestie van een mapje voor de zekerheid kopieeren en daar een beetje mee stoeien tot je het gewenste resultaat hebt.

Weet je eenmaal de goede instellingen dan laat je hem een hele map tegelijk doen.

Maar nogmaals; doe het eerst met een kopie van een map, gewoon voor de zekerheid.

Ik heb dat programma gedwonload en geinstalleerd maar hij werkt niet krijg een foutmelding ik heb windows 7 home 64 bit die zat bij mijn laptop mee geleverd.
Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd maar krijg hem niet geopend ik voeg een screenshot erbij.Naamloos.jpg

Ik heb hem hier ook draaien op W7 home 64bits en t werkt gewoon.
Doe eens een uitsnede van de melding in je schermschotje want t is nu niet echt leesbaar.

zal straks even doen als ik meer tijd heb want heb al geprobeerd word nog onduidelijker leesbaar

Programma doet het wel opmijn desktop pc alleen niet op de laptop meeste muziek staat op mijn vaste.
Bedankt voor dit prgrogramma ik ga eens proberen en heb een test mapje gemaakt van muziek.

Moelijk programm ik denk dat het handamtig doe dit is me te ingwinkeld

Jouw bestandsnamen bevatten een - -00- Daarvan is het het meest logisch als de - -00 eruit gehaald wordt zodat er een - overblijft.

Start het programma en selecteer de map met MP3's. In het rechter venster zie je de onderliggende mappen en/of bestanden, je mp3's. Deze zijn aangevinkt, of je doet dat nog even, anders gebeurt er niets...

Vink [recurse] aan om te zorgen dat sub-mappen ook worden meegenomen in de bewerking.

Ga naar het tabblad [replace/remove]. Rechts onderin zie je 2 velden:
[find] en [replace]. In het veld [find] ga je op zoek naar datgene dat je uit je bestandsnaam wilt hebben. In jouw geval is dat - -00 Dat vul je daar in, en daar gaat het programma naar op zoek. Het veld [replace] laat je leeg omdat je - -00 niet met iets anders wilt vervangen, je wilt het alleen wegpoetsen, toch...?

Klik nu op [add] en je tekens gaan naar het linker venster, ook daar vink je het aan als dat al niet is gebeurt. Klik nu op [start]. Je ziet een waarschuwing, maar die kun je met [ok] weg klikken, we weten immers dat we het willen en dat we het goed doen.

Nu zie je een overzicht van wat veranderd gaat worden. Hier kun je nog kiezen of je individuele bestanden wilt uitvinken of niet en klik op [ok].

Je bestandsnamen zijn nu aangepast.

dat is alles.

Laatst bewerkt:
sorry voor mijn late reactie ik heb het erg druk gehad en weining tijd gehad.
deze uitleg vind ik super duidelijk ik zal hiermee aan de slag en kijken of ik het kan.

Ik heb dit net geprobeerd precies zoals je het zeg maar dat werkt dus niet hij goot alle muziek uit programma en waar de muziek in staan kan nu niet meer afspelen rechtsboven is alles weg en links staan alleen de map waar de muziek in staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan