Mp4 speelt niet goed af. Hapert!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mennow93

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2012
Hallo,

Ik heb op mijn Samsung Galaxy SII filmpjes gemaakt. Hier worden het MP4 bestanden. Op de telefoon kan ik ze gewoon normaal bekijken met goed geluid en beeld.
Echter...

Ik heb ze overgezet op mijn laptop en daar spelen ze totaal niet af! Met VLC is het een wirwar van beelden die vaak blijven hangen en haperen, kleuren door elkaar enz.

Ik heb gelezen op internet dat het bestand beschadigd kan zijn. Daarom heb ik hem overgezet door:

- De kabel van de mobiele telefoon
- Samsung KIES
- Op youtube te uploaden en dan weer downloaden.
- Via Dropbox van telefoon naar computer versturen

Wie heeft er een idee waar dit aan kan liggen? Het zijn overigens geen grote filmpjes maar steeds van +/- 30 sec.

Groet,
Menno

Laatst bewerkt:
Hallo Menno. Heb je windows skydrive, zet het filmpje daar eens op en download dan silverlight als je die nog niet hebt. Het is maar een idee he. :)

Hoi Manamana,

Dank voor je reactie. Skydive zegt me helemaal niets! Wat kan ik dan het beste doen en wat levert het op??

Groet,
Menno

Normaal is VLC de beste remedie tegen haperende filmpjes.
MP4 is origineel van apple dus misschien werkt quicktime-player?

Heb je de nieuwste versie van VLC? Ik heb met een oudere versie ervan ook problemen gehad.
Check zeker of je de nieuwste versie hebt.

Groeten,
funpret
http://djbarry.net/

Probleem is dat ik het straks moet inleveren bij mijn docent. Ik kan haar niet verplichten Quicktime op haar computer te installeren voor mij. Is er geen andere manier??

@Funpret: ik heb geupdate naar de nieuwste versie van VLC. Dit valt te zien aan de iets veranderde vormgeving. Echter; het probleem lost zich niet op! Het geluid blijft goed, alleen het beeld niet!

Groet,
Menno

Oh ja ik dacht misschien dat je die had. Ik zei ook "het is maar een idee". Dit is Skydrive. Heb je windows. Klik

Je hoeft alleen maar een account te hebben. Klik voor uitleg.

Heb je silverlight geprobeerd om te downloaden. Deze is ook van Windows. Je zegt ook niet of je dat hebt geprobeerd. Wellicht speelt deze het wel af.

Maar ja proberen kun je het altijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan