Mp4 speler flipt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fileaxx

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Berichten
18
Hallo allemaal,

Kort geleden heb ik een nieuwe mp4 speler gekocht. Deze komt uit hongkong want dan zijn ze lekker goedkoop. 8 GB met touchscreen, prachtig ding, tenzij hij niet werkt!

De eerste keer dat ik hem aan de pc aansloot deed hij het prima en gaf hij ongeveer 7.5 GB ruimte aan. Dat lijkt me normaal. Nadat ik er enkele liedjes op heb gezet, gaf hij aan dat er 770 nummers op stonden. Lijkt me sterk want zoveel heb ik er niet. Toen ik ze wou verwijderen waren ze allemaal 0 kb en kon ze niet allemaal tegelijk verwijderen, alleen 1 voor 1. als ik er bijvoorbeeld 100 verwijderd had, zaten ze een volgende keer gewoon weer in de map dus leek er voor mij maar 1 oplossing: Formatteren.

Het formatteren ging prima, formateerde mooi 7.5 gb en alles was weer klaar. Ik zet wederom weer wat muziek erop, krijg ik op de display van mijn mp4 een file format error (wat is dat?). Ik weer alles eraf gooien, maar alles blijft wéér staan! Dus ik normaal formatteren. Kon ik alleen kiezen uit 2.49 gb formatteren! :shocked: Goed, toch maar gedaan, klaar met formatteren en na het formatteren heb ik maar 50 mb ruimte :confused:

Ik snap er nu helemaal niks meer van. Weet iemand misschien hoe ik weer gewoon terug kan op die 7.5 GB?

Groet !
 
Laatst bewerkt:
Raar verschijnsel.
Heb ik zelf nog nooit gehad en het enege wat ik op de PC doe is klooien.
Misschien heb je een Virus ofzo.
Probeer eens op virussen te scannen en anders vragen bij de fabrikant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan