MpCmdRun crash in volledig scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

3lit3

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
294
Hallo,

Sinds een tijd krijg ik (misschien toevallig) terwijl er iets in volledig scherm draait een mededeling dat "MpCmdRun" niet meer werk en moet worden gesloten.

Hoe los ik deze crash op? Even wat extra informatie

  • Sinds een tijdje gebruik ik de niet beta versie van Vista (waarom heb ik nooit een extratje gekregen voor al dat testen?) en heb OneCare geinstalleerd (pracht van een virusscanner).
  • Het is misschien bekend dat Vista standaard met Defender komt.
  • Naar veel zoeken kwam ik er achter dat dit proces van Defender is, maar OOK van OneCare (dezelfde naam)!
  • OneCare stop alle andere virus en spyware scanners en dus ook Defender.
 
Hoi !

LiveOneCare kun je best prachtig vinden, maar het komt er in alle tests van virusscanners/firewall als slechtste uit !

De fout die je noemt heb ik meerdere malen gekregen tijdens het testen van LiveOneCare, heb het progje verwijderd, een normale virusscanner geinstalleerd, en er nooit meer last van gehad.

Defender maakt onderdeel uit van Vista en levert sindsdien ook gen probleem op.

Dus.....


Greetz,

Harry.

PS.: Er is je toch korting aangeboden voor het testen?
 
Ok, maar ik heb er voor betaald dus ik houd hem nog even ;).

Het is misschien niet de beste (zelfs slechtste), maar het houdt de meeste rommel gewoon tegen en heeft zich meerdere malen bewezen op mijn computer maar het belangrijkste: het vertraagt mijn computer niet.

Dat is wat de doorslag gaf bij mij.

Er moet toch een simpele, logische oplossing zijn voor dit probleem dan alleen verwijderen?
 
Hoi !

Verwijderen en opnieuw installeren ?

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan