mpeg branden met nero

• Onderwerp starter Onderwerp starter bibba
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
ik wil mpeg films naar vcd branden met nero6, waar vind ik daar uitleg over in het nederlands

Heb nu een mpeg film van 691Mb gebrand en dat was gebeurd in 7minuten, op de cd staan nu mappen van CDI, EXT, MPEGAV, SEGMENT en VCD. Bij eigenschappen staat : bestandssysteem : CDFS
gebruikt : 2,16Mb
beschikbaar : 0 bytes
Klopt dit of is er iets mis? Via powerDVD wordt de film afgespeelt, maar komt dat van de cd of omdat de film nog op de hard disk staat?

misschien wil de nederlandse taal module van Nero wel helpen.
Deze kun je bij nero downloaden.

wijzig de naam van de file op de harddisk, dan weet je gelijk of die van cd afspeelt of niet, volgens mij kloppen die mappen, want als je videocd in DVD van PC stopt, krijg je die ook.

Geplaatst door bibba
Heb nu een mpeg film van 691Mb gebrand en dat was gebeurd in 7minuten, op de cd staan nu mappen van CDI, EXT, MPEGAV, SEGMENT en VCD.

Die mappen kloppen wel met een vcd als het goed is zit er in de map mpegav een file wat de naam AVSEQ01.DAT heeft (oid)
je kunt hem nu afspelen op een standalone dvd speler (mits deze vcd kan afspelen) of op de pc bekijken dmv wat je al aangeeft powerdvd, met mediaplayer gaat het ook dan moet je dat AVSEQ01 file in mediaplayer openen.

Heb de file een andere naam gegeven, en het is de cd die afspeelt. En de naam AVSEQ01.DAT is aanwezig in de map mpegav. Dus het is gelukt met de film. Vanharte bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan