mpu401 midiapparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicoline

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Hallo ik heb het volgende in mijn apparaatbeheer staat.
een uitroepteken bij mpu401 midi apparaat. Is er misschien iemand die weet wat dat inhoud? Ik heb het al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar hij blijft een uitroepteken geven.

Bijlagen

• onbekend.jpg
    onbekend.jpg
    18,9 KB · Weergaven: 25
Verwijder hem eens en start eens opnieuw op. Herkent hij hem opnieuw? Dan heeft ie het wel nodig. Zo niet dan is er niets aan de hand en kun je verder leven. Het is een midi-device. Standaard zouden er wel drivers voor moeten zijn standaard met winXP...

Hoi, ik heb hem verwijderd en de pc opnieuw opgestart dan installeerd ie het opnieuw, maar ik blijf een uitroepteken houden in apparaatbeheer.

Probeer eens te kijken bij de eigenschappen ervan wat Windows erover zegt? Welke foutmelding staat er omschreven? Misschien kun je aan de hand daarvan uitzoeken wat je moet doen. Meestal is het gewoon een kwestie van drivers installeren.

Het hoort 100% zeker bij je geluidskaart dus misschien kun je eens de cdrom opsnorren van je geluidskaart die je er (hopelijk) bij hebt gekregen toen je hem kocht / kreeg. Of je moet me vertellen welk merk en type het is dan zoek ik op internet voor de drivers...

Hoi, het schijnt een conflict te zijn bij de bronnen, hij heeft irq4 maar daar staat een verbodsbord bij, dus ik denk dat ik een ander irq moet hebben voor deze, weet je misschien ook hoe ik dit moet doen?

Alvast bedankt

Bijlagen

• onbekend.jpg
    onbekend.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 14
Als je verder gewoon geluid hoort en je niet per se intensief bezig bent met midi en keyboards dan zou ik gewoon kiezen voor de makkelijkste en hardste weg namelijk bij apparaatgebruik (in datzelfde scherm) kiezen voor uitschakelen. Geen last meer van :)

Oke, dank je wel alles het verder niet belangrijk is dan doe ik dat wel. Muziek spelen doe ik toch niet.

Bedankt voor alle hulp.

Mocht je er toch nog hinder van ondervinden dan wil ik graag nog met je verder zoeken naar een oplossing. Want je moet weten dat ik dit niet alleen doe om m'n kennis te gebruiken maar tevens ook uit te breiden. Als ik al niet weet wat de oplossing is dan wil ik dat zeer zeker wel weten, al is het van een ander. Daarom is helpmij ook zoiets geweldigs :)

Geplaatst door pcfixer
Mocht je er toch nog hinder van ondervinden dan wil ik graag nog met je verder zoeken naar een oplossing. Want je moet weten dat ik dit niet alleen doe om m'n kennis te gebruiken maar tevens ook uit te breiden. Als ik al niet weet wat de oplossing is dan wil ik dat zeer zeker wel weten, al is het van een ander. Daarom is helpmij ook zoiets geweldigs :)

het is een optie die op de geluidskaart zit, maar als je het niet gebruikt is het ook niet zo belangrijk, je pc wordt er niet minder van, met dat uitroepteken, maar dat snap je zelf ook wel denk ik?
http://home.wanadoo.nl/bolssens/cmp/nwhatis.html
hier kun je er nog iets over lezen, misschien vind je het interessant??

:eek: w00t das een lap tekst... als ik eens een tijdje niks te doen heb zal ik het eens lezen (ben wel eens in voor een stukje technische uitbreiding :p). Maar wat een hoop zeg... :D. Toch bedankt seeburg

Geplaatst door pcfixer
:eek: w00t das een lap tekst... als ik eens een tijdje niks te doen heb zal ik het eens lezen (ben wel eens in voor een stukje technische uitbreiding :p). Maar wat een hoop zeg... :D. Toch bedankt seeburg

alleen het stukje midi interface, is echt relevant!
graag gedaan :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan