mqrtdep.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel t

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
telkens als ik winxp pro probeer te installeren dan geeft hij tijdens de installatie cannot copy mqrtdep.dll file is missing. alleen als ik op file overslaan druk gaaat hij verder, daarna functioneerd de pc in principe goed alleen wil hij niet afsluiten, telkens als ik afsluit start hij gelijk weer op. ik heb al handmatig de dll geplaats in system32 maar hij start steeds weer op.

Spyware vermoedelijk. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

dacht ik ook eerst net als die andere evt. oplossingen die op het forum te vinden zijn over opnieuw opstarten. ( blackice en oude versie nero ) maar ik heb de hele c-schijf geformatteerd en daarna xp geinstalleerd en hij doet het nog steeds, misschien zit het wel in de bios ofzo, ik heb geen idee, ik hoop iemand anders wel want is behoorlijk lastig zo

Gebeurd dit tijdens een schone installatie?

Dan zul eens even fdisk/mbr moeten doen want er blijft wel eens wat zwerfen op je masterboot reccord wat de installatie kan beinvloeden misschien dat het dan wel lukt of de inst. cd is beschadigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan