MS-config probleem HULP aub!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breggie

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2004
Berichten
6
Hallo,

Ik heb een probleem sinds een lange tijd met MS-config in Windows XP Home. Als ik MS-config wil starten krijg ik de volgende melding: "De bewerking is geannuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder".
Ik heb onderhand echt al alles geprobeerd, maar niks haalt uit. Iemand me alsjeblieft helpen??? thx
 
Breggie,

Ben je ook ingelogd als zijnde administrator ??
Deze rechten moet je wel hebben anders kun je idd
niks veranderen in js Msconfig....


groeten,


Remy
 
"Beheerder van deze computer" is de naam van de account waar die altijd op staat.........
 
breggie,

wat remy bedoelt is dat je wel met de "built-in" administrator inlogt. Als je winxp installeerd, moet je tijdens de setup hiervoor een wachtwoord opgeven. Als je hiermee inlogt, moet je in msconfig kunnen komen.

Het is namelijk zo dat jouw eigen aangemaakte account wel beheerder is, maar toch niet alle rechten heeft toegewezen gekregen.

suc6 ermee!
 
MSCONFIG

Hallo daar,

Probleem dit eens:

Zoek de msconfig.exe op --> rechtermuis knop--> Uitvoeren als --> Administrator --> password.

Denk toch ook dat het iets is met rechten.. Of eventueel een policy... die zorgt dat je msconfig niet kan starten..
 
helaas:( Als ik alleen al klik op uitvoeren als, dan geeft ie al weer dezelfde melding.

Trouwens, voor zover ik weet is de comp clean, en vrij van virussen ed. Ik gebruik een antivirus prog en adware removal progs.
 
tsja, je zegt dat je administrator bent,.. maar goed:

- heb je al 's opgestart in veilige modus
- in veilige modus komt 't account "Administrator" er ook bij


(maar goed heb je waarschijnlijk niet zo veel aan, aangezien je al administrator bent)
 
Tja, ik heb echt al heeel veel geprobeerd en niks lukt. Ik kom er echt niet uit:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan