MS info

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin P.

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
5
Mijn MSinfo doet het niet. Als ik via start of via uitvoeren dit probeer op te starten, verschijnen heel kort alleen de raden van een venster en meer niet.

Ook mijn systeem herstellen doet het niet :(

ik hoop dat iemand mij kan helpen
 
Ja dat progrje bedoel ik inderdaad. Ik heb al die spyware en antivirus programma's al op mijn comp staan. dus denk niet dat het daar aan ligt.

We hebben de computer via via gekregen en Win ME zal dus wel een kopie zijn, kan dat een oorzaak zijn?

Bedankt!
 
Tja, ik weet niet of een copie zulke verschijnselen geeft. Dat je antispywareprogjes en een AV draait hoeft niet te waarborgen dat je geen 'rommel' op je pc hebt. Je kan die online scan toch eens uitvoeren en daarna eventueel op spyware checken middels het plaatsen van een Hijack This Log, alle ins en outs en vooral wáár te plaatsen: klik > Hijackthis Logs
 
mag ik even off-topic?
[topic] Jij verwijst nu ook weer door naar ASO via die link. Ben ik op dit moment de enige die daar niet op terecht kan? Al dagen niet of héél kort![/topic]
:eek: :eek:
 
No problem here, snap het ook niet Hendricus, jij bent kennelijk niet de enige, 'k dacht dat enkele Helpmijers daar ook problemen mee hebben. :( Jou wel bekend, -> *klik*
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan