MS Office 2000 preium

Status
Niet open voor verdere reacties.

eudokia

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
13
Goede middag allen,

Op mijn PC draai ik MS Office 2000 Premium, dat ik een jaar of vijf geleden geinstalleerd heb vanaf een door mijn werkgever verstrekte Installatie CD. Die CD heb ik nog en zou ik opnieuw willen gebruiken voor de installatie van dat programma op een hopelijk binnekort te kopen nieuwe PC. Mijn vraag is of dat kan ? Ik heb destijds, voor zover ik me dat kan herinneren, geen codes hoeven in te voeren; verder kan ik nog melden, dat als ik Word start, korte tijd zie staan dat er gebruiksrecht voor Word 2000 is verstrekt onder product id. ...en dan een hele riedel cijfers en mijn naam.

grt.
eudokia
 
Hoi,

Niks aan de hand.
ALS je de product- of licentiecode van het officepakket maar hebt.
Een slimmerik heeft dit op de betreffende cd gezet.
Je kunt de code die op het scherm verschijnt ook opschrijven, maar de vraag is of dit de juiste is!
Het kan namelijk zijn dat Word bij de aanschaf van de pc voorgeïnstalleerd was en dan is die code dus niet die van de cd-versie van MsOffice.
Je kunt de code evt. ook achterhalen, door BELARC te downloaden (zoek met google ....)
In het overzicht staat de productsleutel van het MsOfficepakket.
 
Bedankt Valijn,

't ziet er goed uit, begrijp ik. Belarc had ik al op mijn PC en dat geeft als product id voor MS Office 2000 SR-1 Premium, logischerwijs denk ik, hetzelfde als wat ik zie als ik Word opstart dat niet voorgeinstalleerd is op mijn PC.

Dat wordt dus een nieuwe PC aanschaffen zonder aankoop van MS Office met dank aan mijn voormalige werkgever.

groet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan