MS Office blijft opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle1984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hoi Iedereen,

Via newsgroups heb ik office gedownload en in het begin werkte het goed, maar toen ben ik dingen gaan veranderen ivm het niet goed synchroniseren van mijn MDA Vario 4 met de PC.

Ik dacht dat dit kwam doordat de synchronisatie met outlook 2007 niet goed ging. Dus ik heb eerst outlook 2007 verwijderd, daarna 2003 outlook geinstalleerd. Werkte nog niet goed.

Alles eraf gehaald. Opnieuw alleen 2007 geinstalleerd en sindsdien blijft hij bij het openen opnieuw installeren. Dit is niet alleen bij outlook, maar ook bij word, excel, acces etc.

Wie heeft er tips/hulp?

Hoi Iedereen,

Via newsgroups heb ik office gedownload en in het begin werkte het goed, maar toen ben ik dingen gaan veranderen ivm het niet goed synchroniseren van mijn MDA Vario 4 met de PC.

Ik dacht dat dit kwam doordat de synchronisatie met outlook 2007 niet goed ging. Dus ik heb eerst outlook 2007 verwijderd, daarna 2003 outlook geinstalleerd. Werkte nog niet goed.

Alles eraf gehaald. Opnieuw alleen 2007 geinstalleerd en sindsdien blijft hij bij het openen opnieuw installeren. Dit is niet alleen bij outlook, maar ook bij word, excel, acces etc.

Wie heeft er tips/hulp?

Heb je CCleaner al gebruikt om het register op te schonen ? Eerst Office geheel verwijderen, met Revo uninstall krijg je het register ook schoon.
Zelf heb ik de installatie CD van Office2003 in aan aparte map naar de harde schijf (D partitie) gekopieerd, want dan kan je later gemakkelijker een herinstalltie of wijziging uitvoeren.

Revo Uninstall geinstalleerd. Op mijn laptop werkte dat helemaal prima.

Echter op mijn PC blijft hij problemen geven.

Bij het openen van excel krijg ik bijvoorbeeld ook de melding stdole32.tlb

Later opent hij alle programma's gewoon, maar hij ziet ze niet automatisch op de PC staan.

Ik ben inmiddels een stap verder en zelfs na een uninstall van revu uninstaller staan er nog zaken in mijn register.

Ik durf dit er niet goed uit te halen, want sommige staat er onduidelijk en ben bang dat het dan later nog lastiger terug te vinden is of dat andere programma´s door het verwijderen ook niet lekker gaan draaien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan