MS office is niet te gebruiken (foutje...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moeilijk

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hoi,

Na de installatie van Outlook (Office 2003) heb ik ipv POP, Microsoft Exchange server aangeklikt. Die heb ik niet dus kan ik me daar niet op aanmelden, stomme is dat ik nu nergens meer 'opnieuw' een keus kan maken. :( Nu is m'n Outlook dus onbruikbaar geworden terwijl ik dit wel hard nodig heb. Opnieuw installeren heeft niet geholpen, reparareren, verwijderen en weer opnieuw installeren (incl reg code opnieuw invullen) werkt ook niet. Het programma blijft zich herinneren dat ik voor Exchange server heb gekozen en that's it.

Wie owh wie kent er een oplossing voor dit probleem?

:shocked:

Gr
Den

Krijg eerst een melding dat de verbinding met de MS Exchange server niet beschikbaar is, Outlook moet online zijn etc etc

Als ik die OK dan krijg ik een exchange server aanmeldscherm maar daar ik geen naam o.i.d. heb en ik annuleer dan sluit ie zichzelf, klaar...

Gr en dank voor je reactie. :thumb:

Hoop dat jij weet hoe ik 'm moet resetten o.i.d.?

Via het configuratiescherm en dan item e-mail (of post). Daar kun je nieuwe accounts toevoegen en oude verwijderen.

Oké, dat zou echt top zijn. Voor email hoef je niet bang te zijn, heb immers geen gegevens van je :)

Wanneer zou dit kunnen dan?

Gr
Den

Hahahaha, zo, sssukkel dat ik ben.

Ik las je 'ondertekening' als reactie... Ik ga het ff proberen.

[edit] oké, is gelukt. Volgende probleem (automatisch volgend?) in de eerste instantie kreeg ik dezelfde ms exchange server niet beschikbaar. Toen terug via config naar mailinstellingen en de exchange verwijderd. Moest een nieuwe locatie opgeven via Nieuw Outlook gegevens bestand. Daar heb ik mn pst file aangekoppeld. Maar die staat op mn ext hd met als gevolg dat als die niet aanstaat mn mail niet werkt. Shooot, ik ben een digibeet inene, snap er geen h*l van

Tips verder? Voor de config tip wil ik je vriendelijk bedanken!

:)

Den

Laatst bewerkt:
Logisch dat je mail het dan niet doet. Wat niet aan staat (en dus niet aanwezig is) kan ook niet geladen worden.

Zoals aangegeven:

Verplaats de pst naar je vaste schijf. Dan outlook starten. Krijg je weer een melding dat de pst zoek is en navigeer naar de plek waar je de pst neergezet hebt.

yep, did that. Maar nu kan ik mn (back up) pst niet meer gebruiken. Ik heb deze op mn ext hd gesaved en mn laptop en desktop gebruik(t)en dezelfde back up. Nu wil mn desktop mn pst file niet meer lezen. Nu heb ik dus -eindelijk- Outlook geïnstalleerd maar geen toegang meer tot mn ge-file-de bestanden.

:shocked: Ben ik nog te volgen?

Gr
Den

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan