MS Office Keyboard: Hoe F-Lock continue?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb al een tijdje een origineel Microsoft Office Keyboard. De F-toetsen hebben daarbij een dubbele functie. Iedere keer als ik nu op een F-toets druk, besef ik te laat dat ik eerst de F-lock toets moest inschakelen.

Voorbeeld: F2 is bij veel spelletjes een "Nieuw spel" maar als ik die F-lock toets vergeet, zit ik ineens in "Office Home".

Kortom: hoe zorg ik ervoor dat die F-lock na het opstarten aanstaat? Moet toch ergens in het register te regelen zijn, dacht ik... Het digitale manuelletje biedt niet veel.

Alvast bedankt!

(Met veel moeite overigens de "Sleep"-toets uitgeschakeld: computer vloog na drukken op die toets in een diepe coma en alleen een herstart maakte hem wakker...)

Dit is helaas niet mogelijk. Zie deze FAQ . Ik vind het zelf ook irri (Logitech internet navigator SE) maar er is dus niks aan te doen.

[edit]

wanneer je flock in je bios aan zet dan zal hij deze ook bij het booten aan zetten. Dit werkt enkel bij het aansluiten op de USB poort. Maar dan zal windows XP niet meer goed afsluiten / zeg maar bijna helemaal niet.

Wanneer je je keyboard op de PS2 zet dan zal de Flock remedie niet helpen .. maar wel het afsluit probleem.

Ik vond dit stukje ook nog. Is te proberen bij M$ toetsenbord. Ik kan het zelf nu ff niet testen voor logitech.

Laatst bewerkt:
Niet dus....

Geen oplossing dus.

Toch bedankt voor de reactie.

Ik las dezelfde vraag op deze site, maar dan over een Logitec toetsenbord.

Gewoon wat balen dus en maar hopen dat die Office-toetsenbord-uitvinders er bij hun volgende ontwerp rekening mee houden.

Ik vroeg me wel af waarom je niet een soort macro kan maken, wat je bijv. in de map opstarten zet. Maar dat zal dus ook niet kunnen. (?)

Nu kan ik hieronder aangeven dat het probleem is opgelost of niet. Omdat ik de optie "Probleem is onoplosbaar" niet kan vinden, geef ik maar aan dat het is opgelost. Om de kwestie te sluiten of zoiets.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan