ms office opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

nvantil

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2011
Berichten
16
Ik heb problemen met excel. Nu wil ik ms office 2010 prof opnieuw installeren maar hoe kan ik nu mijn adressenlijst en emails in outlook bewaren cq weer terug zetten in de nieuwe outlook.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen en dan aub in een begrijpelijke uitleg want ben niet zo erg bedreven in dat soort dingen.

tico
 
Je kunt je huidige dingen bewaren door het te exporteren vanuit Outlook naar een .PST bestand.
Bestand>>Importeren en exporteren...>>Naar een bestand exporteren>>Bestand met persoonlijke mappen (.pst)
In 2007 zit dat daar in ieder geval, in 2010 zal het denk ik niet veel anders zijn.

Groeten Marcel
 
Ik kan dat niet vinden in office 2010 Maar misschien zoek in verkeerd maar heb overal gekeken.
tico
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de bestanden kunnen exporteren weet alleen nog niet of dat goed gegaan is want er is een ander probleem op getreden. Ik heb MS Office professional plus 2010 gekocht welke ik wil install. maar als ik begin met install. dan krijg ik de melding dat mijn windows 7 versie 64 bits is en office 32bits en dat ik hem niet kan installeren.
Weet niet hoe ik nu verder moet.
 
Het exporteren zal wel goed gegaan zijn
Staat op de CD/DVD van Office misschien nog een 64 bits map (x64) ofzo waarvandaan je het kunt installeren ?

Groeten Marcel
 
Het is gelukt. eerst moest ik alles bestanden van de oude op de pc staande bestanden van Ms office verwijderen.
Bedankt voor het meedenken en de reactie.
Mvrgr tico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan