MS office XP- South Korean - TAAL VERANDEREN!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

probleem

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2002
Hallo,

Ik heb dus MS office XP - SOuth Korean maar ik beegrijp er dus geen bal van > Chinese tekentjes...

Ik wil gewoon een NL of EN versie van office hebben wat moet ik installeren om dat te veranderen ?!!?

BVD!!

een andere downloaden:p je kunt de taal niet veranderen je zult een hele nieuwe office moeten aanschaffen:D

Hai,

Inderdaad in tegenstelling tot andere progjes kent MS Office geen language packs!

Succes! :thumb:

Er zijn mui-packs te verkrijgen en dan moet je een bepaalde map kunnen toevoegen aan je office map, alleen het enige probleem is, dat ik ook niet weet waar ik die kan vinden.. K geloof dat Microsoft zelf MUI-packs heeft ingevoegd in de Service-Packs, maar die zijn voor mij ook niet te downloaden...
Dus, als je een mui-pack weet te vinden, zou je dat even willen melden? ik heb zelf ook al gezocht, maar ik heb geen succes gehad..

greetz, sphyro

BTW MUI staat voor Multilingual User Interface

Hai Sphyro, :D

Ik ken heel veel programma's welke MUI's hebben om de interface in een andere taal te zetten.

Helaas ben ik er van overtuigd dat deze voor Office niet bestaan.

Ook ik heb hier al vaak naar gezocht. Tevens heb ik al tientallen berichten gelezen waarin mensen naar deze packs zoeken.

Nog niet eerder ben ik een link tegengekomen waarin je deze packs kunt downen/aanschaffen.

Dus als ze er eventueel toch zijn dan zou dat fantastisch zijn...maar verlopig ben ik ze nog nooit tegengekomen!

See Yah! :thumb:

ik heb wel meerdere dingen gelezen op microsoft, dat ze er zouden moeten zijn. Ook als je naar de office map toegaat heb je een aantal mappen met getallen, zoals 1033 (engels), 1036 (frans), en 3082 (spaans). De nederlandse map zou 1034 moeten zijn, tenminste, dat heb ik gelezen. Ook heb ik gevonden op microsoft dat de mui-packs niet los verkrijgbaar zijn, alleen in Office 2003 editions with MUI pack. http://www.microsoft.com/office/editions/prodinfo/language/availability.mspx#EAAA

Marja, Ik denk dat het zowiezo beter is om gewoon de nederlandse versie te kopen of op de een of andere manier te krijgen.

Geplaatst door sphyro
ik heb wel meerdere dingen gelezen op microsoft, dat ze er zouden moeten zijn. Ook als je naar de office map toegaat heb je een aantal mappen met getallen, zoals 1033 (engels), 1036 (frans), en 3082 (spaans). De nederlandse map zou 1034 moeten zijn, tenminste, dat heb ik gelezen.

Deze mappen welke jij gevonden hebt hebben niks met een meertalige interface te maken.
Dit zijn de zogenaamde Proofingtools. (Spellingcontrole)

Hierin vindt je dus alle *dic, *lex, Grammar DLL's Etc om spelling en gramatica te controleren.

Ook heb ik gevonden op microsoft dat de mui-packs niet los verkrijgbaar zijn, alleen in Office 2003 editions with MUI pack. http://www.microsoft.com/office/editions/prodinfo/language/availability.mspx#EAAA

Dit is inderdaad interessant!

Het lijkt er op dat MS deze mogelijkheid eindelijk gaat uitvoeren voor Office.
Helaas staat er als je verder leest dat deze alleen zakelijk verkrijgbaar zijn voor bedrijven met minimaal 250 desktops! (dat is erg spijtig))

Maar dit is een goed teken voor de toekomst en er zal dus hopelijk vanzelf een mogenlijkheid zijn voor de normale mens om zijn Office van taal te wisselen.

Marja, Ik denk dat het zowiezo beter is om gewoon de nederlandse versie te kopen of op de een of andere manier te krijgen.

Hai Spyro, :D

Dit ben ik volledig met jou eens. Koop software in je moerstaal is het motto.

Overigens ben ik blij dat je die link hebt geplaatst dit ziet er goed uit voor de toekomst.

See Yah! :thumb:

Enige mogelijkheid om als consument aan een MUI te komen is om bij een nieuwe PC de leverancier te vragen om de pack er bij te zetten. Die heeft namelijk wel high-volume licenties hoogstwaarschijnlijk, maar ja... wat is het nut daarvan als je dan gewoon net zo goed kunt vragen naar een Nederlandse of Engelse versie.
Het werkt trouwens alleen samen met de Engelse versie en geen lokale, dus Probleem zou het probleem houden ook al zou z/hij onverhoopt toch de hand weten te leggen op een MUI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan