MS-Outlook 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

loosoft

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Is het mogelijk om in Outlook het emailadres van een afzender automatisch te laten opnemen bij contactpersonen?

Groetjes, Toon

kijk eens in Extra, Opties of Instellingen, Opstellen of Verzenden. Staat daar niet ergens Contactpersonen die ik beantwoord opnemen in......?

Ik heb alle instellingen nagelopen maar ben niets tegengekomen over het opnemen van contactpersonen. Ik meen me te herinneren dat dit in Outlook Express wel zo was (is), maar dat gebruik ik niet meer.

Groetjes, Toon

Hoi,

Je hebt gelijk, in OE kan het nog steeds. Maar in 2002 én in 2003 is het niet meer terug te vinden.
Vreemd dat het in Outlook niet meer kan.
Niet meer zeg ik, omdat het in MsOffice97, en in ~2000 ook nog dacht ik, wél kon.

Waarschijnlijk is je bekend, dat je bij een geopend bericht kunt rechtsklikken op de afzender en in het snelmenu kiezen voor 'toevoegen aan contactpersonen'?

Groet, Valijn

Hoi Valijn,

dat is me inderdaad bekend. Jammer dat de optie automatisch contactpersonen toevoegen niet meer bestaat.

In ieder geval idereen bedankt voor de antwoorden.

Groetjes, Toon

Hoi Valijn,

dat is me inderdaad bekend. Jammer dat de optie automatisch contactpersonen toevoegen niet meer bestaat.

In ieder geval idereen bedankt voor de antwoorden.

Groetjes, Toon

Volgens mij gaat dit al vanzelf?
In ieder geval... bij het autoaanvullen. Of wilde je er echt een volledig contactpersoon van maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan