MS Outlook 2007 start niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hoi

Ik heb met Microsoft Office Professional, Outlook geinstalleerd. Als ik dit op wil starten, gaf hij de fout dat hij "msvcr80.dll" niet kon vinden, en dat ik Outlook nog maar eens opnieuw moest installeren. Dit heb ik 3x gedaan, Outlook doet het 1x en daarna niet meer. Ik heb die dll gedownload en in de installatiemap geplaatst, en nu geeft hij de dll fout niet, maar meteen dat "Microsoft Office Outlook werkt niet meer" bericht. Daarna het bericht

Code:
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0x80000003). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen??
 
Probeer eens het volgende:
Sluit Outlook af
Ga naar
c:\program files\windows defender\
Hernoem het bestand MSAScui.exe.manifest naar oldfile.exe.manifest (of gelijk welke naam)
Herstart Outlook

Indien dit je probleem niet oplost, kan je ook eens proberen om via het menu help analyse en herstel (detect and repair) uit te voeren. Het kan zijn dat de installatiecd van MS Office wordt gevraagd

/offtopic:
@DoRcO: Indien je geen constructieve bijdrage hebt tot dit topic, gelieve dan ook geen reply te doen :thumb: Dit is een gekend probleem, zowel bij legale als illegale versies.
Jouw antwoord doet er niet toe. De gebruiker die zijn probleem aankaart is op de hoogte van de huisregels vermits hij hiermee akkoord is gegaan tijdens de registratie. Bijgevolg hoeft deze persoon zich niet te verantwoorden wat betreft het stellen van vragen mbt illegale versies, hij/zij is hier namelijk reeds over geïnformeerd dat er enkel support wordt gegeven op legale versies. Dank om dit in acht te nemen :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Windows Defender uitstaan, en in de aangegeven map zie ik geen MSASCui.exe.manifest staan, wel MSASCui.exe. Deze kun je niet hernoemen omdat je daar geen rechten voor hebt.

Dat menu help -> Analyse en Herstel. Waar kan ik dat vinden?

Ik heb gegoogled, en in Office 2003 moet je dus ín het desbetreffende office programma op Analyse en Herstel klikken. In de help van Word lees ik dat Analyse en Herstel vervangen is, maar dan moet ik nog Office openen om dat te kunnen doen, en dat wil niet eens..

En voor de belangstellenden: hij is legaal ;)
 
Probeer het volgende eens:
Sluit Outlook

Start - uitvoeren - regedit, druk op enter - navigeer naar deze sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Outlook\OAddin.Addin
Wijzig de waarde van LoadBehaviour naar 1

Sluit de register editor af

Herstart Outlook
 
Laatst bewerkt:
misschien werkt systeem herstel:thumb:
 
Probeer het volgende eens:
Sluit Outlook

Start - uitvoeren - regedit, druk op enter - navigeer naar deze sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\Outlook\OAddin.Addin
Wijzig de waarde van LoadBehaviour naar 1

Sluit de register editor af

Herstart Outlook
Niek, is dit dan gelukt?
 
Ik vond een kras op mijn install-cd,, heb een kopie gedownload en mijn code gebruikt. Nu werkt het wel.. (Die key in het register veranderen werkte dus niet ;) )

legale versie ? (gekocht dus) ?

Op illegale versies komen dus geen krassen op :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan