Ms.Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

abilal

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2001
Berichten
52
Beste mensen,
Ik zou willen graag weten hoe kan ik gewoon mijn yahoo emailen en adressen importeren naar mijn ms.outlook en is het mogelijk om vanuit ms.outlook een bericht te verzenden naar de geimporteerd adressen???
kan iemand hiermee helpen?
Thanks,
Abilal
 
GEEN REACTIE,

GEEN REACTIE? WAT IS GEBEURD? WIL NIEMAND MIJ HELPEN? IS DAT ECHT ZO?????

OF ZIE IK VERKEERD?
OF IS AL MIJN VRAAG ERGENS ANDERS BEANTWOORD EN NIEMAND WIL MIJ VERWIJZEN?

IK HOOP DAT EEN VAN U ZOU EEN MOEITE NEMEN OM MIJ TE HELPEN.
DANK U WEL
ABILAL
 
Een beetje beleefder aub. Hoofdletters = roepen = onbeleefd. Dank je wel. :)

In de veronderstelling dat je met Outlook 2002 (XP) werkt: kijk eens in het menu Tools - E-mail accounts (in NL-versie Extra - E-mail accounts (?) ).

Daar kan je bestaande e-mail adressen toevoegen/wijzigen/verwijderen.

Voor je Yahoo adres kies je om een HTTP-adres toe te voegen. In het volgende scherm vul je het juiste adres in, je login en paswoord, enz...

Voor je e-mail adressen (ik vermoed dat je dat bedoelt) die bij je Yahoo-adres opgeslagen zijn (je contactpersonen) zal je eens moeten kijken of je die vanuit Yahoo kunt exporteren. Ik heb zelf niet zo'n adres, dus ik kan het niet testen.
 
Dank u wel voor uw reactie en uw morale les.
Zorry als ik U even stoor, Ik wist niet dat de Hoofdletters onbeleefd was. Het is zeker een questie van cultuur verschil.
dank u nogmaals,
Abilal
 
Niks kwestie van cultuurverschil, gewoon kwestie van 'netiquette'. En die is gelijk voor iedereen...

Voel je toch niet zo direct aangevallen. :rolleyes:
 
Nee hoor, Ik hoef niet direct aangevallen voelen, maar ik heb u mijn idee verteld en meer niet. Dus het is niet per se met mee eens te zijn.
Verder ik heb uw instructie gedaan maar helaas het werkt niet, want het geeft aan dat er een erroor is gebeurd.
Zou u of iemands anders mij iets anders te verwijzen en bedankt.
groetjes,
Abilal
 
Hoi Maglor,
De onderstande error is gemeld, dus hoe kan ik het oplossen?? en danks,
Mijn data zijn niet geimporteerd.

Task 'www.yahoo.co.uk: Folder:Inbox Synchronizing headers.' reported error (0x80070057) : 'An unknown error has occurred. Please save any existing work and restart the program.

Abilal
 
Kijk hier eens om te zien of je alles wel goed gedaan hebt. Alles komt uit de help-pagina's van Yahoo...

http://help.yahoo.com/help/uk/mail/pop/pop-05.html --> info over hoe je je yahoo-adres moet gebruiken in MS Outlook.

http://help.yahoo.com/help/uk/ab/impexp/impexp-02.html --> om je Yahoo-adres boek te importeren in MS Outlook (versies 97-98-2000) of http://help.yahoo.com/help/uk/ab/impexp/impexp-16.html (versies 2002-2003).

Nadeel, het is wel allemaal in het Engels. Hopelijk heb je daar geen probleem mee.
 
Danks voor je help Maglor,
Ik heb mijn adresse boek geimporteerd maar ik kon nog steed niet mijn post importeren. Nadat ik gevolgd heb de structie, heb ik toch dit tegengekomen.

• Log onto incoming mail server (POP3): The POP3 e-mail account you created does not support Secure Password Authentication (SPA). In the Internet E-mail Setting (POP3) wizard dialog box, clear the “Log on using Secure Password Authentication (SPA)” check box.
• Send test e-mail message: Unable to send test Message. Please verify the
E-mail Address field.

Dus heeft u nog wat advise?

Danks nogmaals,
Abilal
 
Doen wat hij zegt?

In the Internet E-mail Setting (POP3) wizard dialog box, clear the �Log on using Secure Password Authentication (SPA)� check box.
 
Ik snapt het niet wat hij zegt, zo wilt u mij vertallen?
danks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan