MS pro geheugenkaart wordt niet meer herkent

Status
Niet open voor verdere reacties.

skope

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik heb gisteren een ms duo pro kaart gekocht van 8 gigayte voor 40 euro.
Het eerste wat ik doe is checken of hij echt is, dus via mijn psp heb ik gekeken of hij magic gate support en jawel dat doet hij, het is dus een echte ( sandisk )
Nu speelde ik wat games op mijn psp maar als ik het spel wilde afsluiten werkte dat niet en liep hij vast. Ik haalde de batterij eruit en resette de psp. Nu ging het geheugenkaart lichtje heel snel achter elkaar knipperen en daarna wat langzamer en de psp herkende de kaart niet meer. Via mijn card reader lukte het ook niet. hij vroeg als ik in de mem. card ging: "wilt u deze schijf formateren?" Als ik ja drukte kreeg ik een foutmelding aan het einde van het formateren: "formateren kan niet voltooien"
Maar opeens toen ik hem opnieuw in mijn card reader deed pakte hij hem wel, maar ik heb geen flauw idee wat ik gedaan heb zodast hij het weer deed :S

Maar het probleem is dus dat het weer gebeurt is en hij pakt hem nu dus niet meer zomaar, heeft iemand suggesties om hem weer te laten werken?

Even voor de uidelijkheid:
- hij is echt
- het ligt niet aan mijn psp of card reader, want mijn 1 b kaart werkt wel.
- het is een psp 2000 dus hij kan 8 gb aan.
- De hardware van de kaart is niet kapot want hij ziet hem wel maar ik kom er gewoon niet in

Probeer eens netwerk update met je psp
met de andere memory stick:thumb:

Probeer eens netwerk update met je psp
met de andere memory stick:thumb:

Met mijn 1 gb? Maar ik denk niet dat dat het gaat oplossen, want mijn pc herkent die 8 gb ook niet en daar komt nog bij dat ik custom formware heb en bang ben dat ik een brick krijg als ik een network update doe op mijn psp, of is dat niet zo?

Met mijn 1 gb? Maar ik denk niet dat dat het gaat oplossen, want mijn pc herkent die 8 gb ook niet en daar komt nog bij dat ik custom formware heb en bang ben dat ik een brick krijg als ik een network update doe op mijn psp, of is dat niet zo?
hij brick niet zolang de batterij boven de 75% is en aan de adapter voor de zekerheid:thumb:

hij brick niet zolang de batterij boven de 75% is en aan de adapter voor de zekerheid:thumb:

maar wat houdt een network update eigenlijk in? Ik ag toch niet opeens terug naar de officele firmware terug?

Dan is er denk ik wat anders mis want ik heb dezelfde kaart maar dan 2 gb en mijn pc herkent hem wel...

@hichamba:Welkom op Helpmij...

Topic is uit 2008 en dus niet actueel meer.Oude topics mogen met rust gelaten worden.
Verder doet uw reactie ook niets toevoegen aan een oplossing.Dat er wat mis is was al bekent.En dat uw pc hem wel herkent is mooi maar daar heeft de ts'r niets aan.

Deze sluit ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan