MS Project 2010 .mpp importeren in word.

Status
Niet open voor verdere reacties.

VBart

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
Ik behoor een ms project 2010 planning in word 2010 te zetten. De vraag is alleen hoe kan ik dit voor elkaar krijgen. Na wat ge-google't te hebben ben ik erachter gekomen dat je eerst je planning naar een .txt bestand moet opslaan en dan met de wizard aan de slag moet. Deze manier vind ik dus vervelend.

Kan ik mijn planning ook converteren naar een pdf bestand en die dan in word plakken?
Andere opties zijn ook welkom.

Alvast bedankt voor jullie respons,

VBart

Je kunt je powerpoint planning gewoon als object in Word plakken. Nadeel van deze methode is wel dat degene die het bestand bekijkt ook Project op de pc moet hebben geïnstalleerd.

Ik ben ook benieuwd naar het nut om dit in Word te plakken. Dan kunnen we misschien nog alternatieven verzinnen.

Je kunt je powerpoint planning gewoon als object in Word plakken. Nadeel van deze methode is wel dat degene die het bestand bekijkt ook Project op de pc moet hebben geïnstalleerd.

Ik ben ook benieuwd naar het nut om dit in Word te plakken. Dan kunnen we misschien nog alternatieven verzinnen.

Sorry voor de miscommunicatie. Ik bedoel een Microsoft Project Planning.

Ik bedoelde het goed, maar typte verkeerd.

In Office kun je van elk document een object maken en dit in een ander document plakken. Dat is geen enkel probleem. Dus waar ik powerpoint schreef bedoeld ik project.

Nogmaals. Wat is het nut/doel hiervan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan