MS Security Essentials verlopen: kan niks meer downloaden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPOREACTIVATOR

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
109
Goedemorgen,

ik kan niks meer downloaden door het feit dat de
Microsoft Security Essentials ermee opgehouden is.
Hij/zij/het geeft aan dat de datum/proeftijd is verlopen
van het programma en dat ik moet vernieuwen.
Ik heb er zelf nooit voor gekozen om dat aan te zetten,
en wil er natuurlijk liever ook niet voor betalen.
Het was toen namelijk gratis.
Nu elke keer als ik wat wil downloaden van m'n mail
kan ik het niet downloaden door Security Essentials
omdat ze zeggen dat het mogelijk gevaarlijk is en ik geen
virusbescherming heb.. Nu kan ik zelfs geen gratis antivirus
downloaden hierop dus kom er eigenlijk niet van af..
Wie kan me helpen!?

Mvg en dank
 
Vreemd dat ie verlopen kan zijn!!!!
Deze is namelijk gratis zolang je een legale windows hebt. Dit wordt gecontroleerd door MSE, anders komt die wel met een melding dat er iets niet klopt.
Of bedoel je dat mse niet meer update en de huidige database is verouderd?
 
Er is een leuk probleem bijgekomen. Ik kan het niet verwijderen of openen omdat ik niet 'gemachtigd ben' om het te gebruiken.
Terwijl ik de enige gebruiker ben van deze computer. Overigens is dit een officiële versie van MSE. Dus dat kan het niet zijn.
 
scan de boel dan eens heel diep met mbam en sas(afzonderlijk van elkaar)
Kan je evt terug naar een zeer recent herstelpunt?
 
Klinkt inderdaad vreemd. MSE kent geen betaalde versie. Hij controleert wel of een legale Windows aanwezig is?
 
Hij doet helemaal niks meer nu. Het enige is dat ik door dat programma nu niks meer kan downloaden.
Dus ook geen controle. Als ik het programma wil openen geeft het aan dat ik niet gemachtigd ben.
 
Je zal wel een virus/malware hebben op je systeem die zich als zodanig voordoet.
 
probeer is via veilige modus je pc op te starten en daarna die MSE te verwijderen?
 
Veilige modus werkt ook niet! Ik ben niet gemachtigd.. En nog misschien iets extra's: als ik de computer
opstart krijg ik de melding "kdbsync.exe werkt niet meer" kan dat er iets mee te maken hebben?

Ik vind het zo raar dat hij aangeeft dat ik niet gemachtigd ben om dat programma op te starten.
 

Bijlagen

  • mse.png
    mse.png
    18 KB · Weergaven: 19
Dat kdbsync.exe is nu verholpen. Nog bedankt!
Maar dat MSE blijft me maar plagen!
Hoe kan je jezelf 'ontmachtigen' voor zo'n programma?
 
Leuk plan idd, was er zelf niet op gekomen. Gek genoeg ben ik al ingelogd als Administrator. En ik zie ook niet waar ik even uit en in kan loggen om vervolgens het weer is te proberen.
Dan lijkt me toch dat als je bent ingelogd je in ieder geval gemachtigd bent.. Maar nog steeds niet...
 
Dat aanmelden is gelukt, bedankt voor het meedenken. Helaas mocht het niet baten en ben ik wederom niet gemachtigd.. Ik denk dat ik via de USB maar is een virusscannertje als Avira Antivir erop ga zetten en is kijken of ik nou een virus te pakken heb die dat doet ofzo.. Klinkt dat logisch of is dat verspilde moeite..?
 
je bent volgens mijn mening niet ingelogd als adm. zo moet je inloggen als adm ......;Net als Windows Vista kent ook Windows 7 een Administrator account die standaard uitgeschakeld is. Je kunt dit Administrator account inschakelen op de volgende manier. Ga naar Start en klik met de rechtermuisknop op Computer. Klik dan in het menu op "Beheren" waarna een nieuw venster opent.

In het venster dat opent klik aan de rechterkant op 'Lokale gebruikers en groepen' en klik daarna op Gebruikers. Je ziet dan een overzicht van gebruikers waaronder het Gast account maar ook het Administrator account. Dubbelklik dan op Administrator en verwijder hier het vinkje voor 'Account is uitgeschakeld'. Druk nu op OK en het Administrator account is weer ingeschakeld en beschikbaar zodra je opnieuw aanmeld.
 
Ik ga is proberen het te downloaden via een andere computer en dan zet ik 't op een stickje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan