MS Windows 7 Ultimate Upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Csi Nom

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
109
beste Allemaal,

Ik heb een pc bij azerty aangeschaft, met hulp van jullie en daar had ik ook Windows 7 Home Premium bij aangeschaft voor 80 euro.
Nu kan ik via mijn werk MS Windows 7 Ultimate Upgrade aanschaffen voor slechts 18 euro, geen geld natuurlijk en ik was dit zeker van plan. Nu is mijn vraag, als ik straks de computer van Azerty geleverd krijg, zonder besturingssysteem natuurlijk, kan ik deze upgrade er dan opzetten. Er staat namelijk bij de informatie van het product:

MS Windows 7 Ultimate Upgrade controleert of desbetreffende computer een legale, volledige versie van MS Windows XP of Vista bevat, alleen dan kan en mag het product geïnstalleerd worden. De taalversie van de geïnstalleerde MS Windows versie dient dezelfde te zijn als het bestelde MS Windows 7 Ultimate Upgrade product.

Aangezien er op die computer helemaal niets opstaat, kan ik deze dan dus wel installeren? Ik hoor andere mensen zeggen van wel, maar hier staat toch duidelijk dat eerst een ander besturingssysteem nodig is.
Graag hoor ik van jullie.

Groeten,
Manon
 
hallo,

jah hoor die kan je erop zetten mits je een legale xp of vista op je computer heb staan , maar het zou ook kunnen dat een cdtje van xp of vista tijdens de installatie van windows 7 erin gestopt kan worden en dan weer verder gaan met de installatie van windows 7

fijne avond verder groetjes tattooboy
 
Er moet volgens mij eerst XP Vista of 7 opstaan voor dat je kan upgraden.

Is logisch want anders kan iedereen een upgrade versie kopen.
 
ja het gaat dus om een kale pc (nieuw) waar dus nog niets opzit. Om daar die upgrade versie op te zetten. Veel mensen zeggen dat dit gewoon kan. Ik vroeg me af of jullie hier ervaring mee hadden.
 
Je gaat deze versie waarschijnlijk bij surfspot.nl of slim.nl kopen en werkt in het onderwijs of koopt deze met een onderwijslicentie. Deze versie kan gewoon worden geinstalleerd omdat de versie niet naar een eerdere versie van windows gaat kijken, hij installeerd gewoon.

Dus als je dezelfde winkel hebt als mij lukt het gewoon.

Greetzz,
Timo
 
Je gaat deze versie waarschijnlijk bij surfspot.nl of slim.nl kopen en werkt in het onderwijs of koopt deze met een onderwijslicentie. Deze versie kan gewoon worden geinstalleerd omdat de versie niet naar een eerdere versie van windows gaat kijken, hij installeerd gewoon.

Dus als je dezelfde winkel hebt als mij lukt het gewoon.

Greetzz,
Timo

Ik werk in de verpleging en wij kunnen inderdaad deze bij surfspot kopen ;) Ik heb deze versie inmiddels aangeschaft
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan