MS wireless keyboard en standby stand

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
138
Forum genoten,
Gaarne advies,
Ik heb sinds kort een MS wireless keyboard 5000 in combinatie met een wireless Mouse 5000.
Op zich ben ik tevreden hierover, echter er is een probleem, als ik de pc in de slaapstand gezet heb kan ik deze niet meer eruit halen d.m.v. het keyboard of Mouse.
Wat ik tot nu gedaan heb is:
- Versie drivers gecontroleerd (was goed)
- Bij apparaat beheer, mouse en keyboard gecontroleerd of het vinkje “aan” stond bij optie dit apparaat mag pc uit slaapstand halen.

Op internet is er wel e.e.a. over te vinden maar ik heb nog niks gevonden wat helpt

b.v.d.
peter (zie hieronder voor systeem gegevens)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(geen “merk” pc, zelf samengesteld)
Moederbord : Asus P5KPL-CM
Chipset : Intel G31/G33/G35
Processor : Intel Core 2 Duo E7300 @ 2666 MHz
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR2-SDRAM )
Videokaart : NVIDIA GeForce 9600 GT
Harde Schijf : SAMSUNG (640 GB)
DVD-Rom Station : PIONEER DVD-RW DVR-115D ATA Device
Monitor Type : Hewlett Packard hp L1925 - 19 inches
Netwerkkaart : Attansic (Now owned by Atheros) Attansic (Now owned by Atheros)
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Business Professional 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 5.5
 
kijk eens in de Bios want daar staan namelijk ook vaak beperking op deze dingen.
 
dat is bij elke bios verschillende. Kijk eens bij boot options of zoiets.
 
dat is bij elke bios verschillende. Kijk eens bij boot options of zoiets.

ik hen bij de bios het submenu power on gevonden, hier staan de volgende opties in
- power on bij PS/2 keyboard
- power on bij PS/2 mouse
- power on RTC
- power on Ext modems
- power in PCI devices
- power on PCIE devices

is het een van deze opties die ge-enabled moet worden?
(Ik heb trouwens wel op internet gezien dat dit een veel voorkomend probleem schijnt te zijn met ASUS borden)

peter
 
ik hen bij de bios het submenu power on gevonden, hier staan de volgende opties in
- power on bij PS/2 keyboard
- power on bij PS/2 mouse
- power on RTC
- power on Ext modems
- power in PCI devices
- power on PCIE devices

is het een van deze opties die ge-enabled moet worden?
(Ik heb trouwens wel op internet gezien dat dit een veel voorkomend probleem schijnt te zijn met ASUS borden)

peter

Probeer de eerste twee eens te enabelen.

mvg
 
np,

Misschien heb je nog een extra erbij dat je ook via de muis of het toetsenbord de PC kunt opstarten.

Maar dit word niet altyd ondersteunt.

Mvg,
 
np,

Misschien heb je nog een extra erbij dat je ook via de muis of het toetsenbord de PC kunt opstarten.

Maar dit word niet altyd ondersteunt.

Mvg,

foxtrot,

dacht dat het werkte, niet dus, het blijkt dat na enige tijd de "spanning" van de usb poort afgaat, denk ik, op de zender/ontvanger van het keyboard gaan de signaallampljes namelijk uit, dus ik zoek nog ff verder

peter
 
foxtrot,

dacht dat het werkte, niet dus, het blijkt dat na enige tijd de "spanning" van de usb poort afgaat, denk ik, op de zender/ontvanger van het keyboard gaan de signaallampljes namelijk uit, dus ik zoek nog ff verder

peter

het werkt nu, een maat van me heeft het opgelost, had te maken met S3 stand

vraag wordt gesloten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan