Ik werk met MS Office XP-2003 en installeer een MS Access applicatie op verschillende werkstations.
De applicatie gebruikt de Office onderdelen MS Word en MS Excel.
Een nadeel van MS Office XP-2003 de Object Library van MS Word en MS Excel niet automatisch aanpast, wel vind dit automatisch plaats vanaf hogere Office echter heb ik te maken met verschillende installaties.
Ik zelf gebruik 11.0 van MS Word en MS Excel terwijl andere zelfs 10.0 of hoger dan 11.0 gebruiken.
Ik weet dat je via de Dir() functie kan opsoren of bepaalde Libraries (bestanden) aanwezig is.
Heeft iemand de code om deze vooraf de applicatie wordt geactiveerd een of deze library in te stellen?
Anders moet ik telkens handmatig naar referenties gaan en deze daar aanpassen wat natuurlijk erg onhandig werkt.
De applicatie gebruikt de Office onderdelen MS Word en MS Excel.
Een nadeel van MS Office XP-2003 de Object Library van MS Word en MS Excel niet automatisch aanpast, wel vind dit automatisch plaats vanaf hogere Office echter heb ik te maken met verschillende installaties.
Ik zelf gebruik 11.0 van MS Word en MS Excel terwijl andere zelfs 10.0 of hoger dan 11.0 gebruiken.
Ik weet dat je via de Dir() functie kan opsoren of bepaalde Libraries (bestanden) aanwezig is.
Heeft iemand de code om deze vooraf de applicatie wordt geactiveerd een of deze library in te stellen?
Anders moet ik telkens handmatig naar referenties gaan en deze daar aanpassen wat natuurlijk erg onhandig werkt.