MS Word Sp/Gr controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Ik heb nu alleen maar woordenlijsten voor Engels, Nederlands en Frans. Weet iemand hoe ik aan Spaanse en Duitse kan komen? Is namelijk wel handig voor school...

Hoi,

wil jij de woordenlijsten voor Spaans en Duits in Word hebben, in principe staan ze onder extra -> opties -> tabblad spelling en grammatica, button woordenlijsten en dan kan je ze toevoegen, alleen wel een noot, deze woordenlijsten zijn niet 100% betrouwbaar. ":confused:'

Het mooiste blijft helaas een lompe, zware woordenboek ':rolleyes:'

Ik heb de volgende lijsten: (zie bijlage). Die geven alleen maar Engels, Frans en Nederlands. Kan ik de spaanse/duitse niet ergens downloaden of zo?

Bijlage vergeten... Hier is die dan

Bijlagen

• wlijst.jpg
    wlijst.jpg
    18,4 KB · Weergaven: 38
Woordenlijst

Hello,

Ik ben weer even gaan puzzelen, daarvoor heb ik ook een bijlage gemaakt. In jouw bestand zit je al heel ver, als je daar bij die woordenlijst, waar je er al 2 hebt, een nieuwe toevoegd kan je die een nieuwe taal mee geven.

Je maakt er twee, eentje met Duits als voertaal, de ander met Spaans als voertaal. Zie ook de bijlage.

Ik heb ze bij mij getest met de standaard duitse en spaanse woordjes die ik ken (wat er overigens bar weinig zijn) en daar doet ie 't goe mee, hopen dat dit zal werken. :thumb:
Nogmaals ze zijn niet betrouwbaar :rolleyes:

Bijlage, oeps

Hierbij de bijlage. :)
Andere was ietsiepietsie te groot (maar 6x ofzo):o

Bijlagen

• word sp du.jpg
    word sp du.jpg
    41,2 KB · Weergaven: 36
Maar ik bedoel kant-en-klare woordenlijsten waarmee ik m'n teksten kan controleren.

Mochten de Spaanse en de duitse er niet tussen staan moet je even kijken of je de Office cdrom nog hebt waar ze op kunnen staan.....
Wat ook nog mogelijk is:
In het start menu staan ze ook vaak.
Start -> Programma's -> Microsoft office hulpprogramma's -> Taalinstellingen

Ik hoop genoeg tips te hebben gegeven.

Groeten en succes

Geplaatst door chrisgeerdink
Maar ik bedoel kant-en-klare woordenlijsten waarmee ik m'n teksten kan controleren.

Die voeg je toe als je nieuwe maakt met die voertalen.
Dat is mij tenminste vertelt. Je maakt een lijst aan met de desbetreffende taal en dan gaat hij ook alles controleren, of wil je puur en alleen de woordjes kunnen zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan